סוני אריקסון C905: מצלמה מצוינת, היתר לא חדש

ה-C905 דומה למכשירים רבים אחרים של סוני-אריקסון, ואינו מחדש הרבה מעבר ליכולת הצילום הגבוהה ■ בכל אופן, מדובר בדגם מוצלח, שמקבל נוכחות חשובה בקטלוג החדש של פלאפון

ה-C905 הוא המכשיר השני היוצא בארץ עם צילום של 8 מגה פיקסל. הדגם הזה, המושק כרגע בפלאפון, הוא ללא ספק התקדמות מעניינת מאוד בתחרות על הקטלוג המגוון ביותר מול סלקום ואורנג'.

* צילום: ה-C905 שייך לסדרת ה-Cyber-Shot של סוני אריקסון וככזה הוא מוקדש ברובו לעולם הצילום. איכות הצילום טובה מאוד, כאשר התמונות חדות ונקיות באור יום. בעת צילום במקומות סגורים (ללא פלאש), התמונות קצת מגורענות, אולם בעת שימוש בפלאש הקסנון במקומות חשוכים, התוצאות טובות. יש כאן יכולות שלא מביישות מצלמת סוני ייעודית, החל מממשק נוח עם פוקוס אוטומטי, זיהוי פנים והדבקת מיקום הגיאוגרפי של התמונה בזכות ה-GPS המשולב כאן. יכולת הזום של המכשיר מצוינת, ומאפשרת לאחר צילום התמונה להתמקד באובייקטים רחוקים, כשהתוכנה מנקה את התמונה לצפייה ברורה יותר. צילום הווידיאו באיכות בינונית.

סוני אריקסון C905

* חיבור לטלוויזיה: את ה-C905 גם ניתן לחבר לטלוויזיה באמצעות כבל הנמכר בנפרד (בתשלום נוסף של 80 שקל). הבעיה הגדולה היא שהתמונות אולי נראות בצורה סבירה על מסך גדול, אבל המכשיר לא מאפשר הצגה של הסרטונים על מסך הטלוויזיה.

* מוזיקה: ממשק המדיה ידידותי וכולל נגן מוצלח וכרטיס זיכרון של 2 ג'יגה.

* עיצוב: מראה סליידר מעט עבה (18 מ"מ) ומסך יחסית קטן (2.4 אינץ') באיכות מצוינת. המסך על-פי טענת החברה חסין מפני שריטות. גוף המכשיר מצופה בגומי רך ונעים למגע. כאשר כפתורי הספרות נוחים גם הן ללחיצה.

* רינגטונים: בצד הקצת היותר מאכזב, הגרסה שקיבלנו הגיעה רק עם ארבעה רינגטונים.

* יכולות נוספות: ניווט עם המכשיר בכבישי ישראל (בתשלום חודשי), ספיקרפון באיכות טובה, תקשורת דור 3.5, אינטרנט אלחוטי ושיחות וידיאו עם מצלמה אחורית בלבד, ללא מצלמה קדמית.

* בשורה התחתונה - אין הרבה חדש למעט המצלמה: ה-C905 דומה למכשירים רבים אחרים של סוני-אריקסון, ואינו מחדש הרבה מעבר ליכולת הצילום הגבוהה. בכל אופן, מדובר בדגם מוצלח, שמקבל נוכחות חשובה בקטלוג החדש של פלאפון.

מחיר בפלאפון: 3,236 שקל (או 36 תשלומים של כ-90 שקל).

ציון: 8.5.