אסי דיין הורשע בתקיפה ובאיומים במסגרת הסדר טיעון

על-פי הסדר הטיעון, דיין הודה והורשע רק במקרה אחד של תקיפת בת-זוגו ■ סניגורו, עו"ד איתי בן-נון: "כיום "מצבו של אסי טוב יותר לאחר שהתנקה מכמויות הריטלין. בקרוב נראה אותו כותב, עובד, יוצר וחוזר להופיע"

בית המשפט השלום בתל-אביב הרשיע היום (ב') את השחקן והבמאי אסי דיין במסגרת הסדר טיעון בתקיפה ובאיומים.

דיין ובת-זוגו בת ה-33, שהגישה נגדו את התלונות, התפייסו והתנשקו בתום הדיון. דיין אמר על ההריון של בת-זוגו: "נעשה בדיקה, ואם יתברר שבבטנה של זוגתי נמצא בני - לא אתכחש לכך".

דיין הורשע באיום בסכין, תקיפה ואיומים. סעיף המבוא, לפיו הנתקפת היתה בהריון בעת האירוע - הוסר, וכך גם סעיף התקיפה בסכין.

בכתב האישום המקורי שהוגש לבית המשפט, הואשם תחילה דיין בתקיפה, גרימת חבלה ואיומים. על-פי כתב האישום, תקף דיין ב-3 אירועים שונים את בת-זוגו לחיים, הנמצאת בשלבים מוקדמים להריונה. הוא גרם לה לחבלות קשות בפניה ובידיה, תוך שהוא מאיים על חייה. במקרה נוסף הוא מואשם כי תקף אותה תוך שהוא מחזיק סכין מטבח בידו. על-פי הסדר הטיעון, דיין הודה והורשע רק במקרה אחד של תקיפת בת-זוגו.

דיין הודה בחקירתו באירועים המיוחסים לו ואמר: "האיום עם הסכין היה רק לדוגמה, ולא התכוונתי לרצוח אותה. נתתי לה מכה ולא אגרוף. אם הייתי נותן אגרוף, זה היה נראה אחרת. אמרתי לה שאם היא תמשיך, אני אקח סכין וארצח אותה".

עו"ד איתי בן-נון מהסניגוריה הציבורית, המייצג את דיין, אמר בתום הדיון: "אנו סבורים כי כתב האישום מצומצם בגלל סעיפים שהוסרו ביוזמת התביעה. כיום מצבו של אסי טוב יותר לאחר שהתנקה מכמויות הריטלין. בקרוה נראה אותו כותב, עובד, יוצר וחוזר להופיע".