רקיט בנקיזר תשקיע מיליון שקל במהלך שיווקי רחב היקף למותג הסרת השיער Veet המכוון לבנות-נוער.
במרכז המהלך תבוצע פעילות BTL מרכזית במסגרתה יוזמנו "חבורות" של בנות בגילאי 12-15 ל"וילה Veet" - וילה מעוצבת המעניקה להן חבילת חוויות ייחודיות ברוח המותג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.