רקיט בנקיזר

יצרנית מוצרי צריכה בתחום הנון-פוד ויצרנית תרופות ללא מרשם. בין המותגים הבולטים של החברה: פיניש, קליה, נורופן ועוד.

כתבות אחרונות

 
בורסת וול סטריט בניו יורק / צילום: תמר מצפי
בורסות עולם | סיקור שוטף

ירידות בנעילה בוול סטריט; איתוראן קפצה ב-8.2%, צים ב-6.6%

נעילה מעורבת באירופה • ווקמי צנחה ב-7.1% ביום המסחר הראשון שלה • הריבית בארה"ב נותרה ללא שינוי, הפד העלה את תחזית הצמיחה והאינפלציה ל-2021

שירות גלובס 16.06.2021
מזון לתינוקות של רקיט בנקיזר / צילום: Shutterstock

אחרי ארבע שנים בלבד: רקיט בנקיזר נפרדת מעסקי המזון לתינוקות בסין

יצרנית מוצרי הצריכה מוכרת את החטיבה הסינית למזון לתינוקות לקרן פרימוורה תמורת 2.2 מיליארד דולר • תמשיך להחזיק ולתפעל את מותגי תחליפי החלב בשאר העולם

אסנת פרץ 06.06.2021
מתוך אתר משרד הפרסום HapPpy

משרד הפרסום HapPpy יטפל בפעילות הסושיאל של רקיט בנקיזר בישראל

היקפה של פעילות הסושיאל של רקיט בנקיזר עומד על כ-2 מיליון שקל • HapPpy מטפל בין היתר בתקציבי הסושיאל של בנק הפועלים ואפליקציית ביט, אלטמן, רשת rebar, באג, buyme, רשת בנא משקאות, yango, קבוצת קרן אריסון ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2021
סנאטור מטעם מדינת מיין מחטא את המיקרופון לפני וועדת מודיעין בסנאט. הביקוש במגבוני חיטוי מגיע גם לצמרת / צילום: Andrew Harnik, Pool, Associated Press

ארה"ב: מחסור בנייר טואלט – OUT; התנפלות על מגבוני חיטוי – IN

מלאי נייר הטואלט והאלכוג'ל, שהיו במחסור בעולם עם פרוץ מגפת הקורונה, התמלא • עכשיו האמריקאים "מתנפלים" על אמצעי החיטוי שנחטפים מהמדפים

וול סטריט ג'ורנל 11.05.2020
כפיר אברהם - מנכ"ל רקיט בנקיזר ישראל / צילום: עינת לברון

אחרי שטראוס: גם רקיט בנקיזר הכריעה מי ינהל את תקציב המדיה שלה

החברה ניהלה בשבועות האחרונים התמודדות על התקציב בהיקף של כ-15 מיליון שקל בין ענבר מרחב g המלווה בחברת המדיה יוניברסל מקאן למשרד לעומק התודעה שלווה ע"י חברת המדיה יוניון • רקיט נחשבת למפרסמת גדולה עם מותגים כמו קולון, וניש קליה, שול וכו'

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2019

רקיט בנקיזר רוצה לייעל את הייצור: מחפש טכנולוגיות ישראליות בעזרת רשות החדשנות

התאגיד משווק מוצרי צריכה בתחום הבריאות אך מתעניין דווקא בסטארט-אפים שעוסקים בתחום הבלוקצ'יין • תוכנית שיתופי-הפעולה הבינלאומיים של רשות החדשנות פונה עתה גם לתאגידים שאינם טכנולוגיים

גלי וינרב 28.11.2018
לפני כולם

תביעה: רקיט בנקיזר גנבה מאיתנו את המוצר סטריפים לכביסה

התובעים, חברת דיזולב ישראל ודרור פאר, דורשים 5 מיליון שקל בטענה כי ייצגו בבלעדיות את היצרנית הקנדית דיזולב, ופנו לרקיט במטרה לעניין אותה ברכישת המפעל והזכויות למוצר - וכעבור כמה חודשים קולון יצאה עם מוצר משלה, שייצרה עבורה החברה הקנדית ■ רקיט: "תביעת-סרק"

מיכל רז-חיימוביץ' 16.01.2018
TMF | לפני כולם

TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2017
משרדי פרסום | לפני כולם

רקיט בנקיזר יוצאת למכרז על תקציב הדיגיטל

התקציב, שיעמוד על כ-15 מיליון שקל, ייפתח גם למשרדים שאינם נמנים כיום עם מערך הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2016
Reckitt Benckiser / צילום: רויטרס

הטיפ היומי: החדשנות תביא את המניה הזו לשיאים

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על מניית רקיט בנקיזר ב"תשואת יתר"

שירות גלובס 24.02.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

אתגר השיווק הטכנולוגי: מהם הצדדים הפעילים ומה תפקידיהם?

חברות צריכה מובילות בעולם הבינו לאן הולך השוק ופיתחו יכולות טכנולוגיות עצמאיות

אמיר וייס 27.10.2015
קמפיין נורופן / צילום: גבע טלמור

קמפיין החודש של מאי: להקת הבנים של נורופן

איך אפשר לדבר עם נערות על כאבי מחזור בלי לגרום להן להירתע? ■ עם האתגר הזה יצאו לדרך משרד הפרסום ענבר-מרחב וחברת רקיט בנקיזר ■ התוצאה: קליפ ויראלי של להקת בנים עם שיר שלא הותיר אף אחד אדיש

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2015
סניף שופרסל שלי / צלם: תמר מצפי

שופרסל הציעה למנהליה אייפון 6 תמורת קידום מוצרים

הרשת הציעה הטבות למנהלי סניפים שיקדמו את מוצרי סנו, קרליין ורקיט בנקיזר - ואז חזרה בה ■ בכיר באחת החברות: "מה האסון הגדול?"

אילנית חיות 27.10.2014
משרדי פרסום | לפני כולם

ענבר-מרחב לא יטפל בשלב זה בקריאייטיב של רקיט

תקציב רקיט הגיע כנדוניה של הסכם הייצוג עם HAVAS, אך רוב הקמפיינים הקרובים כבר הופקו ■ עם זאת, תקציב המדיה יועבר לענבר-מרחב-ניסן כבר עתה

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2013
חומרי ניקוי | לפני כולם

פרוקטר משיקה טבליות למדיח תחת המותג Fairy

פיניש יצאה במהלך חסימה במסגרתו החלה לשווק חבילה של 100 טבליות למדיח במחיר מוזל ■ בספרד ובאנגליה כבשו טבליות Fairy נתח כספי של יותר מ-20%

אילנית חיות 09.06.2013

"אין הרבה מקומות בעולם עם מגוון של צרכנים כמו בישראל"

ישראל היא יעד אטרקטיבי מבחינת סלווטורה קאיצ'ונה, בכיר ברקיט בנקיזר העולמית ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע פוטנציאל הצמיחה פה מבטיח

מיכל רז-חיימוביץ' 27.12.2012

   12   

   נמצאו 28 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2