נושא מיסוי השחקנים הזרים עבר לוועדת העבודה והרווחה

הנושא עבר לטיפולו של ח"כ חיים כץ, לשעבר חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל ויו"ר ועדת העבודה והרווחה ■ יו"ר מינהלת הליגה בכדורסל, אבנר קופל: "עכשיו אנחנו מצויים בידיים נאמנות שמכירות את הצרכים הספורטיביים"

במסגרת פעילות השדולה לספורט, מינהלת הליגה, אנשי כדורסל בכירים בהם יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי ונושאי תפקידים אחרים ובתמיכת חברי כנסת רבים, הועבר הדיון בנושא מיסוי השחקנים הזרים לוועדת העבודה והרווחה בראשותו של חבר הכנסת חיים כץ.

ח"כ חיים כץ, הידוע כאחד המובילים בתחום יחסי העבודה, ידוע כאיש ספורט, חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל לשעבר וכאחד האנשים המעורים והמבינים בתחום שבין הספורט לבין יחסי העבודה.

יו"ר מינהלת, הליגה אבנר קופל, הגיב על החלטת ועדת הכנסת: "אני מכיר את יושרו, הבנתו ומומחיותו של ח"כ חיים כץ ולכן כל החלטה שתתקבל במסגרת הועדה שהוא עומד בראשה, תתקבל על ידנו בהבנה מלאה. אני מעריך את המאמצים שנעשו ע"י שרת הספורט לימור לבנת, חברת הכנסת רונית תירוש ושדולת הספורט וכמובן ידידי ורעי עו"ד שמעון מזרחי ורבים אחרים, אשר פעלו ללא לאות למנוע נזק לכדורסל הישראלי. אנו מודעים לכך כי אין זה סוף פסוק בנושא זה, אבל לפחות בשלב זה אנו מצויים בידיים נאמנות שמכירות את הצרכים הספורטיביים".