דודו טופז ביקש מהתוקפים לדקור את שירה מרגלית בישבן כדי "ללמד אותה לקח" - אך הם ריחמו עליה

כך דיווח "ידיעות אחרונות" ■ עפ"י הדיווח, אחרי שנודע לטופז כי מרגלי הותקפה במהלומות בפניה "בלבד", הוא הביע מורת-רוח בפני התוקפים על כך שלא מילאו אחר הוראותיו

דודו טופז ביקש מהתוקפים ששכר לדקור את שירה מרגלית בישבן באמצעות סכין כדי "ללמד אותה לקח" - אך הם ריחמו עליה. כך דיווח הבוקר (א') "ידיעות אחרונות".

על-פי הדיווח, יום לפני שמרגלית, המשנה למנכ"ל רשת, הותקפה הגיעו התוקפים לאזור ביתה כשהם מצויידים בסכין, אך ויתרו על ה"משימה" משום שבתה של מרגלית היתה בזרועותיה. כידוע, למחרת עמד בנה של מרגלית לצידה בעת שהותקפה במכות קשות בפניה.

עוד על-פי הדיווח, אחרי שנודע לטופז כי מרגלי הותקפה במהלומות בפניה "בלבד", הוא הביע מורת-רוח בפני התוקפים על כך שלא מילאו אחר הוראותיו.

כזכור, ביום חמישי שעבר הוגש כתב אישום נגד דודו טופז, המייחס לו מספר אישומים של קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפה הגורמת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, ניסיון לגרום חבלה, סחיטה באיומים ושיבוש מהלכי משפט - זאת בגין תקיפתם של מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, אבי ניר; המשנה למנכ"ל רשת, שירה מרגלית; וסוכן השחקנים שלו לשעבר, בועז בן-ציון; וכן בגין תכנון תקיפתו של עורך "ישראל היום", עמוס רגב.