איגוד ההיאבקות יפצה את המנכ"ל שפוטר ב-180 אלף שקל ויציע לו לשוב לתפקיד

כך קבע בית הדין האזורי לעבודה בת"א ■ בפסק הדין נקבע כי האיגוד החליט באופן חד-צדדי להפחית 30% משכרו של ראובן קינן כדי לחסוך מעצמו את הצורך להצדיק את פיטוריו, ואף נהג עימו באופן מניפולטיבי

איגוד ההיאבקות ישלם למנכ"ל לשעבר, ראובן קינן, כ-180 אלף שקל, לאחר שהפר את הסכם העבודה עימו ופיטר אותו משיקולים זרים - כך קבע בית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב.

השופטת נטע רות התלבטה אם להורות באופן חריג על השבתו של קינן לתפקיד המנכ"ל, אך מאחר שהתפקיד אויש על-ידי אדם אחר מזה 4 שנים, הוחלט לחייב את האיגוד להציע את התפקיד לקינן מיד כשיתפנה.

בפסק הדין נקבע כי האיגוד החליט באופן חד-צדדי להפחית 30% (!) משכרו של קינן (שהיה בעבר אלוף ישראל), כדי לחסוך מעצמו את הצורך להצדיק את פיטוריו, ואף נהג עימו באופן מניפולטיבי.

"האיגוד בחר להפסיק את עבודתו של קינן בשל שיקולים זרים, כשהמניע האמיתי לפיטוריו היה חוסר נכונותם של חלק מחברי הנהלת האיגוד להתמודד עם ביקורת עניינית של קינן, שנועדה להביא לשיפור בתפקודו".

כן נפסק כי האיגוד "ניסה להסוות את הטעם האמיתי לפיטורים בטעמים כלכליים, כאשר ההחלטה על פיטוריו התקבלה ללא דיון ענייני בטעמים אלה, בהתבסס על נתונים מוטעים ומטעים, ובלא שניתנה לקינן הזדמנות להאיר את עיניהם של מקבלי ההחלטות".