משקיעים ישראלים רכשו מלון בקוסטה-ריקה עם זכויות בנייה ב-25 מיליון שקל

קבוצת המשקיעים, המאורגנת תחת חברת TGI שבבעלות יוסי טוביהו, החלה בתהליך השבחה של המלון בהיקף כולל של כ-2 מיליון שקל, על מנת להעלות את דירוגו ואת ההכנסה הנגזרת ממנו

קבוצת משקיעים ישראלית, המאורגנת תחת חברת TGI שבבעלות יוסי טוביהו, רכשה בית מלון הנמצא בחלק הדרום-מזרחי של בירת קוסטה ריקה, סאן חוזה, תמורת כ-25 מיליון שקל.

בימים אלה החלה הקבוצה בתהליך השבחה של המלון בהיקף כולל של כ-2 מיליון שקל, על מנת להעלות את דירוגו ואת ההכנסה הנגזרת ממנו. ההשקעה ברכישת המלון כוללת את המלון עצמו וכן זכויות בנייה להקמת בניין מסחרי ובניין מגורים. זכויות בנייה אלה ינוצלו מיד עם סיום תהליך השיפוץ במלון. פוטנציאל ההשבחה של המלון הוא בהיקף של כ-34 אלף מ"ר בנוי.

המלון בנוי על מגרש בשטח 5,000 מ"ר ובשטח בנוי של 2,600 מ"ר, בשני אגפים ושתי קומות. כיום, לפני השיפוץ, הוא מדורג ברמה של שני כוכבים וכולל 60 חדרים, בריכת שחייה, לובי, שטחים ציבוריים ואירוח, מטבח, חדר אוכל, מחסנים וחניה גדולה. לאחר השיפוץ, צופים ב-TGI, יעלה המלון בדירוג ובהתאם לכך ההכנסות מלינה ואירוח.

אחוזת נפש רומנית

קבוצת משקיעים נוספת מישראל, ובהם בעלי חברת ערך, המתמחה במיסוי עירוני וניהול נדל"ן, רכשו לאחרונה אחוזת נופש בת 42 דונם ברומניה, תמורת כ-9 מיליון שקל. האחוזה, הכוללת אגם בשטח של 17 דונם ו-15 חדרי אירוח, ממוקמת כ-50 ק"מ דרומית לבוקרשט, וכק"מ מנהר הדנובה.

חברת ערך מיסוי עירוני וניהול נדל"ן היא בבעלות יוסי וסרמן, אבינועם בינון ונאור אליהו. קבוצת הרוכשים מתכננת להקים במקום אתר נופש שייעודו הראשוני הוא תיירות פנים, ובכוונתם להשקיע כ-6 מיליון שקל.