דניאל יאמר מציע את מכבי נתניה למכירה עבור 6 מיליון דולר

הבעלים הגרמני: "מוכן למכור את המועדון כולל כל השחקנים הבכירים" ■ הנשיא גיל לב: "הוא לא מצפה לקבל בחזרה את השקעתו שמסתכמת ב-20 מיליון דולר ב-3 עונות, אלא חלק קטן מזה"

דניאל יאמר החליט לעזוב את ישראל ומכבי נתניה. "אני מוכן למכור את המועדון כולל כל השחקנים הבכירים ב-6 מיליון דולר", הוא אמר בהודעה מטעם רשמית מטעם המועדון. יאמר, שהגיע למועדון ב-2006, החל במהלך התקופה האחרונה בשורה של קיצוצים בתקציב לקראת העונה הבאה.

"לאחרונה גוברים הפרסומים על רצון לכאורה של אוהדים וגורמים בעלי עניין לרכוש את מכבי נתניה מידיו של יאמר", אמר הנשיא גיל לב, "מאחר והקבוצה היא מפעל פילנתרופי אשר תורם לקהילה, לא מצפה הבעלים הגרמני לקבל בחזרה את השקעתו שמסתכמת בכ-20 מיליון דולר בשלוש עונות, אלא חלק קטן מהשקעתו בגובה של שישה מיליון דולר, תוך כדי הבטחה להשאיר ולא למכור את כל שחקני הקבוצה הבכירים שנמצאים תחת חוזה.

"בנוסף לכך, במידה ולא יימצא קונה רציני לקבוצה, ימשיך המועדון לבצע את תוכניתו המקורית של הבעלים וההנהלה לעונה זאת". במידה ולא יימצא רוכש למועדון, צפויה נתניה לשחרר את כל שחקניה הבכירים, ביניהם דדי בן דיין, איתי שכטר, קלמי סבן ואלמוג כהן.