"הרעיון הוא שאם הם מייצרים לעצמם ערך דרכנו, אנחנו נוכל לייצר מזאת הכנסות". כך אמר היום (ב') ביז סטון, מייסד משותף של שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר, שנמצא בתקופה האחרונה בכותרות.
סטון דיבר על כוונת החברה לייצר הכנסות כבר השנה, לראשונה בתולדותיה, זאת בעזרת חברות כמו דל, סטארבקס וחברות נוספות שמסתייעות בשירות המיקרו-בלוגינג כדי לתקשר עם מיליוני לקוחותיהן.
"להערכתנו נראה מזה משהו השנה", אמר סטון, "זה יוכיח שאנחנו מסוגלים לעשות כסף". עם זאת, הוא סירב לספק תחזית לגבי הסכום המדובר.
נכון לחודש מאי היו רשומים לטוויטר 18 מיליון משתמשים, ובכך היא הפכה לרשת החברתית השלישית בגודלה, לפי מחקר שביצעה חברת ComScore, והתייצבה אחרי שתי ענקיות אחרות - פייסבוק ומייספייס.
סטון דחה את השמועות על כך שטוויטר עומדת למכירה, ואמר כי "אנחנו לא מנהלים שום שיחות כאלה, ולא מתכוונים לעשות כן בקרוב".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.