הרשימה מתארכת: גם רענן שקד היה יעד לתקיפה של דודו טופז

(עדכון) - על-פי החשד, טופז תכנן לשלוח אנשים שיכו את מבקר הטלוויזיה לשעבר של "ידיעות אחרונות", שבמשך שנים רבות מתח עליו ביקורת ■ מוחמד יונס, החשוד בתקיפת סוכן השחקנים בועז בן-ציון, הסגיר עצמו למשטרה

סמוך לשעה 12:00 בצהריים היום (א') הסגיר עצמו לידי משטרת מרחב הירקון מוחמד יונס, תושב הצפון בן 20, החשוד במעורבות בתקיפת סוכן השחקנים בועז בן-ציון. מהמשטרה נמסר כי מחר (ב') הוא יובא להארכת מעצרו.

יונס חשוד בתקיפת בן-ציון במהלך ינואר יחד עם רומן אלייב, שהסגיר עצמו למשטרה בשבוע שעבר. השניים כבר נעצרו בעבר לאחר שנתפסו כשהם נמצאים בסמוך לביתו של סוכן השחקנים, אך שוחררו מחוסר ראיות.

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 2 באינטרנט, המשטרה חשדה כי יונס נמלט לאחת הערים בשטחים הפלסטיניים, והשב"כ היה מעורב לעומק במצוד אחריו.

טופז תכנן לתקוף גם את רענן שקד

לאחר שנים של יריבות מקצועית מתמשכת, נודע אתמול (שבת) לראשונה כי דודו טופז לא הסתפק רק בהזמנה המפורסמת של רענן שקד לקרב אגרופים ביניהם בשידור חי - אלא תיכנן תקיפה פיזית ממשית של שקד, זאת במסגרת רשימת היעדים ההולכת ומתארכת של מי שכונה פעם "הראשון בבידור".

ביום חמישי האחרון הוזמן שקד, עיתונאי שהיה בעבר מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות", לתחנת משטרת מרחב ירקון, שם עודכן כי שמו הופיע ברשימותיו של טופז כיעד לתקיפה. שקד אישר כי זומן למשטרה, אך סירב להגיב לידיעה באופן רשמי.

טופז צילצל באינטרקום של שקד והזמין אותו "לרדת למכות"

על-פי החשד, טופז תכנן לשלוח אנשים שיכו את שקד ויפצעו אותו קשה, זאת לאחר שבמשך שנים רבות מתח עליו ביקורת במסגרת עבודתו כמבקר טלוויזיה. באחת הפעמים הזכורות יותר הגיע טופז בשידור חי בתוכניתו לביתו של שקד, צילצל באינטרקום וקרא לו "לרדת כדי ללכת מכות". שקד ההמום סירב כמובן להזמנה לדו-קרב יוצא הדופן הזה.

המידע החדש הגיע ככל הנראה לשוטרי מרחב ירקון ולחוקר הראשי בפרשת "דג ברשת", מפקח קובי גטניו, לאחר שביום חמישי האחרון נעצר אדם נוסף בפרשה, איברהים עזאם, החשוד במעורבות בתקיפת הסוכן בועז בן-ציון. עזאם נעצר במחסום צבאי בשטחים, לאחר מצוד שביצעה המשטרה בשיתוף השב"כ, והוא חשוד ביצירת הקשר ובשילוח החשודים בתקיפתו של סוכן השחקנים בועז בן-ציון.

תמלילי החקירה

השבוע פורסמו לראשונה קטעים נבחרים מתמלילי החקירה של טופז במשטרה. בין היתר נחשף כיצד הביע טופז חרטה באשר לתקיפת אבי ניר ולמעורבותו בתקיפת שירה מרגלית, וכן כיצד נחשף התכנון לפגוע גם בעורך "ישראל היום", עמוס רגב.