אלי להב יקים קאנטרי קלאב ומלון בבאר-שבע בהשקעה של 100 מיליון שקל

להב מתכנן לבנות מלון בן 120 חדרים ■ הקניון ייבנה תוך יישום עקרונות הבנייה הירוקה ■ את המלון יוכל להב להקים אם יזכה במכרז המינהל לחכירת מגרש למלונאות ונופש במתחם נאות מדבר

היזם אלי להב מתכנן להקים פרויקט קאנטרי קלאב ומלון בהשקעה של 100 מיליון שקל סמוך לקניון באר שבע אותו הוא מקים בימים אלה.

את המלון יוכל להב להקים אם יזכה במכרז המינהל לחכירת מגרש למלונאות ונופש במתחם נאות מדבר. כפי שפורסם ב"גלובס" לפני שבועיים, המכרז מתייחס לשטח של 20,327 מ"ר והתב"ע (תוכנית בניין עיר) החלה עליו מאפשרת שימושים לתיירות ונופש. אם יזכה במכרז, להב יוכל להקים מלון ברמה של שלושה עד חמישה כוכבים, בבניינים שגובהם לא יעלה על 12 קומות. מספר החדרים המקסימאלי הוא 240.

להב מתכנן לבנות מלון בן 120 חדרים וקאנטרי קלאב שיכיל בריכה אולימפית, מגרשי טניס, חדרי כושר, ג'קוזי וחדרי סאונה וכן אולמות לפעילות ספורט וחוגים. יצוין כי היום פועל בבאר שבע רק מלון אחד והוא מלון לאונרדו נגב של רשת פתאל, המשלב נופש ועסקים.

על התוכניות להקמת המלון סיפר להב במסיבת עיתונאים בו חשף את הקניון המוקם בימים אלה. הקמתו של קניון באר שבע החלה לפני חודשיים במגרש של 50 דונם במתחם נאות מדבר. הקניון צפוי להיות הגדול ביותר באזור הדרום, ויכלול כ-40 אלף מ"ר שטחי מסחר ו-1,800 מקומות חנייה, לצד פארק משחקים בשטח 8,000 מ"ר שיוקם לרווחת תושבי השכונה.

כמו כן הקניון ייבנה תוך יישום עקרונות הבנייה הירוקה, בין היתר באמצעות חיסכון במים ובמי שופכין ושימוש באנרגיה חלופית. הקניון יעשה שימוש בבריכה לאיסוף מי גשמים ומי מזגנים וינצלם לשימוש חוזר לצורך השקיה. כן ישתמש הקניון בתאורה טבעית ובאנרגיה סולארית ויישם פיתוח סביבתי המותאם אקלימית לשמירה על החי ובצומח. בתכנון הקניון מעורבים משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון ואדריכלית הפנים דניאלה ראובני.