הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי ממשיכה להוביל את טבלת הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קרוב לשליש מהפרסומות ברשימות הזכורות והאהבות ביותר השבוע עוסקות בנושאים כלכליים

הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי שומרת על מקומה בראש טבלת הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות. הפרסומת ממוקמת במקום החמישי ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה של 10.8%. שיעורי האהדה לפרסומת עולים עם ההתרחקות מהדת.

הפרסומת לסלקום באמצעות מקאן אריקסון נשארת בין 10הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה במהלך השבועיים האחרונים. הפרסומת ממוקמת במקום התשיעי ברשימת הפרסומות הזכורות ובמקום השמיני ברשימת הפרסומות האהובות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי קרוב לשליש מהפרסומות הנכללות ברשימות הפרסומות הזכורות והאהבות ביותר השבוע עוסקות בנושאים כלכליים (הבנק הבינלאומי ויזה כ.א.ל ובנק לאומי). עובדה זו מעידה לא רק על הצלחתן של הפרסומות הללו, אלא גם על המקום הרב שתופס נושא זה בקרב הציבור בימים של משבר כלכלי מתמשך.

הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן-אריקסון ממוקמת במקום הראשון בטבלת הפרסומות האהודות ובמקום השני ברשימת הזכורות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת לאורנג' באמצעות ראובני-פרידן היא הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע האחרון: כ-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון.

השבוע חלה עלייה קלה מאוד במספר הפרסומות והחסויות ששודרו ביחס לשבוע שעבר:281 לעומת 263 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים השבוע נותר ללא שינוי מהותי: כ-40.7 מיליון דולר, לעומת כ-40.1 מיליון בשבוע שעבר.

פלאפון