פרסומת "הקדמונים" של yes - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר זה שבוע שני ברציפות

הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן-אריקסון היא הפרסומות האהובה ביותר השבוע עם שיעורי אהדה של 15.3%. שיעורים אלה נמוכים מעט מממוצע האהדה החצי שנתי העומד כעת על 21.1%. עוצמת האהדה לפרסומת היא 0.7 - 30% פחות מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות. הפרסומת ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה של 6%. הפרסומת ל-yes היא גם הפרסומת בעלת ההשקעה התקציבית הגבוהה ביותר השבוע - 1.8 מיליון דולר במחירי מחירון.

הפרסומת לפלאפון באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי היא הפרסומת הזכורה ביותר, שבוע שני ברציפות, עם שיעורי זכירה של 12.9%. בדירוג האהדה ממוקמת הפרסומת במקום השני עם שיעורי האהדה של 12.3%.

הפרסומת לתנובה באמצעות מקאן-אריקסון ממוקמת במקום השלישי בטבלת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה של 7.2%. הפרסומת ממוקמת במקום השמיני ברשימת הפרסומות האהובות. שיעורי האהדה לה נמוכים יחסית בקרב צעירים בין הגילאים 18-34 ובקרב בעלי רמת הכנסה גבוהה.

הפרסומת החדשה של במבה אסם באמצעות פובליסיס-אריאלי ממוקמת במקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה אשר עומדים על 12.1%. ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים בקרב נשים ועולים עם העלייה בגיל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי השבוע לא חל שינוי מהותי במספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו ביחס לשבוע שעבר. מספרן השבוע עמד על 263 לעומת 273 בשבוע שעבר. כמו כן, סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע נותר אף הוא בסכום הדומה לשבוע שעבר - היקף התקציבים השבוע עמד על כ-40.1 מיליון דולר לעומת כ-37.3 מיליון בשבוע שעבר.