דודו טופז מואשם גם ברכישת קוקאין ובכוונה לשפוך חומצה על שירה מרגלית

הפרקליטות מבקשת מביהמ"ש להתיר לה לתקן את כתב האישום נגד טופז ■ בכתב האישום המתוקן נטען כי טופז ביקש מאופיר סספורטס לשכור אנשים ש"ישברו לאבי ניר את הגוף", כך שיזדקק לאשפוז בבית-חולים

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט המחוזי בתל-אביב להתיר לה לתקן את כתב האישום נגד הבדרן דודו טופז, ולהאשימו גם ברכישה והחזקה של סם קוקאין במשך 3 שנים וכן בכוונה לשפוך חומצה על פניה של שירה מרגלית, המשנה למנכ"ל רשת.

לכתב האישום המתוקן, שהגישה עו"ד ענת בן-זאב מפרקליטות מחוז תל-אביב, הוסף כנאשם גם רומן אלייב, אחד משני החשודים בניסיון לתקוף את סוכן השחקנים בועז בן-ציון.

כן הוגש כתב אישום נפרד נגד אופיר סספורטס, בן 35 מחדרה, הנאשם בתיווך בין טופז לבין תוקפיו של מנכ"ל קשת אבי ניר, וכן בהספקת הקוקאין לטופז.

בכתב האישום המתוקן נטען כי טופז ביקש מסספורטס לשכור אנשים ש"ישברו לאבי ניר את הגוף", כך שיזדקק לאשפוז בבית-חולים. כן ביקש שיאמר לתוקפים כי ברשותו "רשימת אנשים" שהוא רוצה לנקום בהם, וכי ישלם על כך "הרבה כסף".

על-פי האישום המתוקן, טופז אמר לסספורטס כי הוא רוצה לפגוע גם במרגלית באמצעות שפיכת חומצה על פניה, וכן כי ברצונו להתקיף את מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" לשעבר, רענן שקד. סספורטס דחה את ההצעה לדאוג לתקיפתם של מרגלית ושקד.

באישום נוסף, שמיני במספר, מואשם טופז בהחזקה ושימוש בסם מסוכן, לאחר שבמספר הזדמנויות בשנים 2006-2008 רכש מסספורטס קוקאין - מספר גרמים בכל פעם.

בבקשת המעצר של סספורטס נאמר כי הוא הודה כי פנה לעבריין משה אוחנה ממשפחת הפשע אוחנה, בבקשה שיאתר תוקפים לניר. סספורטס מואשם כי שימש כ"מוציא לפועל לתוכניותיו השטניות של טופז" תמורת בצע כסף. הוא מואשם גם בשיבוש החקירה, בכך שנמלט לאילת למרות שידע שהוא מבוקש, ובהדחה בחקירה, לאחר שהודה כי הניע את חברתו של טופז, איריס חזן, למסור במשטרה גרסה שקרית אודות יחסים אינטימיים שהיו ביניהם כביכול ושטופז היה עד להם, כך שהדבר יהווה מניע עבור טופז להפליל אותו.