משחקו האחרון של מארי בווימבלדון - אירוע הספורט הכי נצפה השנה בבריטניה

משחקו של הטניסאי הסקוטי מול ואוורינקה בשמינית גמר הגראנד סלאם נצפה בפיק על-ידי 12.6 מיליון אנשים בממלכה - יותר מגמר הצ'מפיונס ליג בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה שמשך 10.3 מיליון צופים

הכמיהה בבריטניה לזוכה מקומי ראשון בווימבלדון מזה 73 שנים עושה את שלה: 12.6 מיליון אנשים בממלכה צפו שלשום (ב') ב"פיק" באנדי מארי משחק מול סטניסלס ואוורינקה בטורניר ווימבלדון. שיא הצפייה באי הבריטי נרשם אחרי השעה 22:00 בערב, במערכה החמישית והמכרעת של המשחק, שהסתיימה בניצחון של הסקוטי.

נתון זה הפך את המשדר לאירוע הספורט הכי נצפה בבריטניה השנה, יותר מגמר הצ'מפיונס ליג בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה בחודש מאי שרשם פיק של 10.3 מיליון צופים. יש לציין כי גמר האלופות נצפה בממוצע על-ידי כמות גדולה יותר של אנשים: 9.6 מיליון אנשים לעומת 8.6 מיליון למארי-ואוורינקה.

עוד נתון מעניין: גמר הגראנד סלאם בשנה שעברה בין רוג'ר פדרר לרפאל נדאל נצפה בפיק על-ידי 13.1 מיליון צופים, כמות הגדולה בחצי מיליון צופים בלבד ממשחקו של מארי בשמינית גמר ווימבלדון. לכן לא מופרך להניח שמשחקיו הבאים של מארי בטורניר יעקפו את הרייטינג של הגמר מהעונה הקודמת.