CNN נעזרת ברשת החברתית שלה Ireport לדיווחי חדשות שהעלו גולשים מאיראן

בין הדיווחים שהועלו לאתר ושודרו לאחר מכן במהדורה הטלוויזיונית נמצא גם דיווח של כתבת באתר, שהוכתה ע"י אנשי המיליציה לאחר שנדרשה לתת להם את כרטיס הזיכרון של המצלמה שלה, אך הצליחה להערים עליהם

בצל המהומות באיראן, האינטרנט ממשיך לשחק כערוץ המידע הרלוונטי ביותר, גם עבור הטלוויזיה. היום (ד') מדווחת רשת CNN כי ב-IReport, הרשת החברתית שהיא מפעילה ושמאפשרת לגולשים מרחבי העולם לדווח על החדשות שמתרחשות בסביבתם, התקבלו כ-4,500 דיווחים ישירים מאיראן מאז תחילת המהומות. 150 מתוך הדיווחים הללו מצאו את דרכם גם לערוץ הטלוויזיוני.

בין הדיווחים השונים שהועלו לאתר ושודרו לאחר מכן במהדורה הטלוויזיונית נמצא גם דיווח של כתבת באתר, שהוכתה על-ידי אנשי המיליציה לאחר שנדרשה לתת להם את כרטיס הזיכרון של המצלמה שלה, אך הצליחה להערים עליהם. כתב אחר העבירו לאתר תמונות של מוסאווי בהופעה ציבורית במהלך עצרת, ואלה שודרו בטלוויזיה.

IReoprt היא רשת חברתית שהשיקה CNN ב-2008, במטרה לעודד גולשים להעלות ולשתף בקובצי חדשות וליצור קהילת תוכן גולשים שאינה מצונזרת, או עוברת עריכה כלשהי.

אולם, לא בטוח שב-CNN יכולים לשמוח כל-כך מהר, אם נזכרים כי בזמן פרוץ המהומות, הערוץ הטלוויזיוני לא דיווח בכותרות הראשיות על המהומות שהתפרצו במדינה, אלא שידר תוכנית של לארי קינג, ואילו באתר התעסקו בחדשות אחרות.