רוצים ללכת לגמר ווימבלדון? תכינו 20 אלף ליש"ט

האפשרות הריאלית שאנדי מארי יעפיל לגמר הטורניר ואולי יהפוך לבריטי הראשון מזה 73 שנים שזוכה בגראנד סלאם הקפיצה את מחירי הכרטיסים, שאפילו ברבע הגמר הגיעו ליותר מ-6,000 ליש"ט

הטירוף באנגליה סביב אנדי מארי והאפשרות שהסקוטי יהפוך לטניסאי הבריטי הראשון מזה 73 שנים שזוכה בטורניר ווימבלדון, רק גדל אתמול (ד') אחרי שהוא ניצח ברבע הגמר את חואן קרלוס פררו 0-3.

מי שמנצל את הטירוף הזה הם אתרי מכירת הכרטיסים: על-פי דיווח היום "בטיימס", מחירי הכרטיסים למשחק הגמר שייערך ביום ראשון מרקיעים שחקים. לדוגמא, אתר מסוים הציע למכירה ארבעה כרטיסים במחיר של 20 אלף ליש"ט לאחד.

כרטיסים למשחקו של מארי אתמול, עם ערך נקוב של 170 ליש"ט, נמכרו ב-6,100 ליש"ט. על-פי הדיווחים, כמות גדולה של אוהדים עמדה יומיים ברציפות בתורים על מנת לקנות כרטיסים למשחקי הגמר, למרות שכלל לא בטוח שאנדי מארי יגיע לשם, שכן הוא עדיין צריך לעבור בחצי הגמר את אנדי רודיק.

אגב, אתמול החלו בווימבלדון לחקור אתר מזוייף למכירת כרטיסים, onlinewimbledontickets.com. האתר, שמעוצב גרפית כמו האתר הרשמי של טורניר הגראנד סלאם, הוציא למכירה כרטיסים במחירים של עד 2,500 ליש"ט וגבה עבורם תשלום אונליין, אך לא שלח אותם לרוכשים. אנשים רבים כבר נפלו בפח של אתר זה, ביניהם איש עסקים רומני שהוציא 11 אלף ליש"ט באתר.