בן 10 הותקף על ידי כלבי בוקסר ונפצע בינוני

הנער פונה לבית החולים כשהוא סובל מנשיכות בגפיים ■ כוחות משטרה מנסים לאתר את הכלבים ■ ההורים: "זה לא פעם ראשונה שזה קורה בישוב"

זה עלול היה להסתיים באסון: ילד בן 10 ששב הבוקר מתפילה בבית הכנסת נפצע בינוני לאחר שהותקף על ידי שני כלבים משוטטים, ככל הנראה מסוג בוקסר. שכן ששמע את צרחות הילד הזעיק למקום את מד"א ואת כוחות המשטרה. שוטרים הגיעו למושב בליווי לוכד כלבים - אבל הכלבים הצליחו בינתיים להימלט.

בסמוך לשעה 09:00 התקבלה הודעה במד"א על ילד שהותקף על ידי כלבים במושב גאולים שבשרון. למקום הוזעק צוות ניידת טיפול נמרץ מאזור השרון שהעניק לילד טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא סובל מפציעות שנגרמו מנשיכות בידיו וברגליו.

הילד סיפר לפראמדיק כי כלבים התנפלו עליו בפתאומיות מבלי שהתגרה בהם בזמן שהיה בדרך מבית הכנסת לביתו. לדברי הוריו אין זו הפעם הראשונה שמקרה מסוג זה מתרחש ביישוב.

"הילד יצא להתפלל בבוקר והותקף על ידי כלבים ככל הנראה מסוג בוקסר", סיפר פקד אריק מרטן לחדשות 2 באינטרנט. "הכלבים נצפו על ידי עדי ראייה במבנה נטוש, אבל עד שכוחות המשטרה הגיעו למקום עם לוכד הכלבים הם נמלטו. אנחנו מנסים לאתר את הכלבים באזור".