נהגת חדשה נתפסה נוהגת שיכורה במהירות 175 קמ"ש

בת 19, שלא מזמן קיבלה רישיון נהיגה, נסעה הלילה על כביש החוף במהירות כפולה מהמותר. השוטרים ההמומים מהאומץ שלה ערכו לה בדיקת אלכוהול שגילתה: בדמה כמות הגבוהה פי 2 מהמותר בחוק

אפילו השוטרים כבר בטח לא ממש מתרגשים כשהם עוצרים על הכביש נהגים שנוסעים במהירות הגבוהה פי 2 מהמותר. אבל הלילה זו הייתה נהגת מיוחדת - ברשותה רישיון נהיגה רק כמה חודשים וגופה היה "מתודלק" באלכוהול.

שוטרי משטרת התנועה עצרו הלילה מכונית שנסעה בכביש החוף (כביש 2), בין חיפה לזיכרון יעקב, במהירות של לא פחות מ-175 קמ"ש. בכביש הזה, נזכיר, מותר לנסוע עד 90 קמ"ש בלבד. כשנעצרה המכונית הם הופתעו לגלות בתוכה צעירה בת 19 בלבד מחיפה.

הנהגת, שקיבלה לא מזמן את רישיון הנהיגה שלה ועדיין מוגדרת בחוק "נהגת חדשה", כנראה באמת לא מפחדת מכלום. לא רק שלמרות ניסיונה המועט על הכביש היא נסעה במהירות המסחררת (והמסוכנת) הזו, אלא שבדיקת האלכוהול שנערכה לה גילתה כי בדמה כמות של אלכוהול הגבוהה פי 2 מהמותר בחוק.

אופנועים החליקו בירידות ים המלח

אחרי שנשפה לתוך מכשיר בדיקת האלכוהול, ה"ינשוף", וראתה את התוצאה, היא הביעה בפני השוטרים פליאה. "שתיתי רק וודקה", אמרה להם.

הנהגת הצעירה היא לא היחידה שנתפסה נוהגת בהשפעת אלכוהול הלילה. סמוך לאתרי בילוי במרכז הארץ ובצפון אותרו הלילה 58 נהגים שיכורים. בסוף השבוע גם הורדו מהכביש 71 כלי רכב שנמצאו בהם ליקויי בטיחות. רישיונותיהם של 34 נהגים שנסעו במהירות מופרזת נשללו.

מה שהמשטרה כנראה לא יכלה למנוע הן שתי התאונות שהתרחשו הבוקר בעיקולים המסוכנים בירידה לים המלח. בשתי תאונות שונות בכביש 31 נפצעו שלושה בני אדם קל עד בינוני. בשני המקרים איבדו שני אופנועים שליטה בעיקולים, החליקו ונפגעו. אחד מהם אף נפל לתעלה שלצד הדרך.