דיווחים: שיקאגו קאבס תימכר ב-900 מיליון דולר

קבוצת הבייסבול והאצטדיון הביתי שלה יעברו לאיש העסקים תומאס ריקטס מידיו של תאגיד התקשורת טריביון, הנמצא בהליכי פשיטת רגל; העסקה כרוכה באישור ה-MLB, ביהמ"ש לפשיטות רגל ונושיה של טריביון

קבוצת הבייסבול שיקאגו קאבס נמצאת על סף מכירה לאיש העסקים תומאס ריקטס בסכום של 900 מיליון דולר. כך מדווחת התקשורת האמריקנית. ריקטס הוא מנכ"ל בנק ההשקעות Incapital LLC וחבר דירקטוריון בחברת המסחר המקוון TD AMERITRADE.

ריקטס ישלם את הסכום לתאגיד התקשורת טריביון, שמחזיק בבעלות על קבוצת ה-MLB. במסגרת העסקה יקבל ריקטס גם את הבעלות גם על האצטדיון של הקאבס, ה"ריגלי פילד", ו-25% מהבעלות על Comcast SportsNet, רשת המחזיקה בערוצי ספורט בכבלים ברחבי ארה"ב.

סם זל, מנכ"ל טריביון, מנסה כבר שנתיים למכור את הקאבס בעקבות הבעיות הכלכליות אליהן נקלע התאגיד, שנמצא בשמונת החודשים האחרונים בהליכים של פשיטת רגל אחרי שנקלע לחוב של 13 מיליארד דולר.

כיוון שהחברה מסובכת בעניין זה, העסקה תהיה חייבת להיות מאושרת על-ידי בית המשפט האמריקני לפשיטות רגל. גם נושי החברה יהיו מעורבים בתהליך, ובנוסף, העסקה תצטרך לקבל אישור גם מהקומישנר של ה-MLB, באד זאליג.