אמדוקס חתמה חוזה בהיקף עשרות מיליוני דולרים עם T-Mobile

מדובר בחוזה מיקור חוץ לתקופה של 4 שנים עם חברת הטלקום הבריטית לתמיכה ביישומי בילינג, שירות לקוחות והזמנות

חברת אמדוקס הודיעה היום (ד') כי חתמה על חוזה מיקור חוץ לתקופה של ארבע שנים עם חברת T-Mobile הבריטית לתמיכה ביישומי בילינג, שירות לקוחות והזמנות. על פי ההערכות מדובר בחוזה בסך עשרות מיליוני דולרים.

על פי תנאי ההסכם, אמדוקס תהא אחראית לניהול הפיתוח, התחזוקה והתמיכה של יישומי הבילינג, שירות הלקוחות (CRM) וההזמנות של T-Mobile בריטניה עבור 16.7 מיליון מנוייה. בנוסף, בחלק מהחוזה, תחדש אמדוקס גם את מערכת ההזמנות של T-Mobile בריטניה.

"השותפות עם אמדוקס מאפשרת לנו להמשיך לספק ללקוחותינו שירות מעולה מתוך ידיעה שיש לנו את המומחיות המצוינת לספק תמיכה אסטרטגית ולהמשיך לפתח את יישומי הבילינג וההזמנות שלנו," אמר דירק רוודר, מנהל המחשוב של T-Mobile בריטניה. "זהו ציון דרך חשוב לקראת גישה חדשה לשיתוף פעולה עם ספקי מחשוב אסטרטגיים ומעבר למודל יעיל מאוד של שירותי מיקור חוץ בתחום ניהול קשרי הלקוחות".

חברת T-Mobile בריטניה היא חלק מקבוצת דויטשה טלקום AG, אחת מחברות הטלקום הגדולות בעולם אשר החברות הבנות שלה משרתות למעלה מ-125 מיליון לקוחות סלולאריים בעולם. T-Mobile בריטניה היא לקוחה ותיקה של אמדוקס ובעלת היסטוריה מוצלחת של הטמעות שירותים ומוצרים של אמדוקס, בהם Amdocs Product Catalogue המפחית את המאמץ והעלות של הגדרות תצורה של מוצרים.

אמדוקס הינה חברה בינלאומית, שסיימה את שנת 2008 עם הכנסות של 3.16 מיליארד דולר. החברה מעסיקה יותר מ- 17,000 עובדים ומשרתת לקוחות ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם.

נציין כי ב-22 ביוני הודיעה אמדוקס כי חתמה על חוזה חדש בפינלנד: אליסה, ספקית התקשורת המובילה במדינה, איתה עובדת אמדוקס מזה שנתיים, הודיעה היום כי החברה הישראלית תבצע עבורה איחוד של מערכות בילינג בפרויקט בו היא מעורבת, ותספק לה שירותי מיקור חוץ. גם היקף החוזה הזו מוערך בעשרות מיליוני דולרים, והוא צפוי להיפרס על פני שש שנים.