מוטי רוזן התפטר במפתיע מהראל ביטוח; המחליף - מישל סיבוני

רוזן משמש כמנכ"ל הראל ביטוח מאז יולי 2000 ■ סיבוני הינו משנה למנכ"ל הראל חברה לביטוח וראש החטיבה לחיסכון לטווח ארוך בחברה

מוטי רוזן, מנכ"ל הראל חברה לביטוח מקבוצת הראל שבשליטת משפחת המבורגר , הודיע הבוקר במפתיע על התפטרותו מתפקידו. דירקטוריון החברה הודיע כי מישל סיבוני, משנה למנכ"ל הראל חברה לביטוח וראש החטיבה לחיסכון לטווח ארוך, הוא המחליף המיועד של רוזן.

רוזן, שלאחרונה ציין 13 שנות בענף הביטוח, מהן 9 שנים בתפקידו הנוכחי, הודיע היום על התפטרותו לדירקטוריון החברה כחודש בלבד לאחר שהראל השיקה לראשונה בתולדותיה תוכנית אופציות לבכיריה. תוכנית במסגרתה רוזן אמור היה להיות הנהנה המרכזי שאמור היה לקבל כ-134 אלף כתבי אופציה - הטבה ששווייה מוערך בכ-7 מיליון שקל.

לפי שעה לא ידועה סיבת עזיבתו של רוזן, שהודיע על החלטתו לעובדי החברה במייל פנימי שנשלח הבוקר ואולם נראה כי מדובר במהלך מפתיע ומיידי. יו"ר קבוצת הראל ומייסדה הוא יאיר המבורגר.

רוזן (רו"ח), בן 53, החל לשמש כמנכ"ל הראל חברה לביטוח ביולי 2000. הוא משמש גם כמשנה למנכ"ל הראל השקעות בביטוח ופיננסים ונחשב למנהל דומיננטי השולט בפרטים וקרוב מאוד ליאיר המבורגר ואיש אמונו. בעבר שימש רוזן כמנכ"ל חברת שילוח (תפקיד אליו נכנס ב-1998) וגם כמנכ"ל ציון החזקות (תפקיד אליו נכנס כמנכ"ל משותף ב-1999).

קבוצת הראל הינה קבוצת הביטוח והפיננסים השלישית בגודלה. לקבוצה פעילות בכל ענפי הביטוח והיא נחשבת למובילת שוק ביטוחי הבריאות כשבענפי הביטוח הכללי היא ניצבת לצד כלל ביטוח כמובילות שוק.

הראל השקעות