רמי לוי בוועידת "גלובס": "אצלי ברשת אני לא מרגיש מיתון"

בשיחת "אחד על אחד" בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" אמר לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, לפרסומאית יפית גרינברג: "במיתון אנו רואים עלייה במכירות, כי מי שלא יכול לקנות ברשתות היקרות עובר אלינו"

רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, דיבר היום (ב') בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" ו-TWS, בשיחת "אחד על אחד" עם הפרסומאית יפית גרינברג, בעלת משרד הפרסום ג. יפית.

* יש מיתון לדעתך?

לוי: "אצלי ברשת אני לא מרגיש מיתון. המיתון אמיתי רק בחלק מהתעשייה. מי שלא הפסיד את מקום עבודתו רק מרוויח מהמיתון - הכסף שלו יכול לקנות יותר כי המחירים יורדים".

* נערכת לתקופת מיתון?

"אנחנו מוכרים בזול, ובזמן מיתון אנו רק רואים עלייה במכירות, כי רוב האנשים שלא יכולים לקנות ברשתות היקרות יותר - עוברים אלינו. זה מתבטא גם בשירות וגם בחנויות, וזה גורם ללקוח לחזור שוב".

* למכור עוף בשקל עולה הרבה כסף. כמה זה עלה לך?

"רק הרווחנו מזה כסף. אני מסתכל תמיד בסוף הדף, לא בתחילתו".

* המיתון הזה יעבור. מה לדעתך יקרה כאשר השוק יתאושש? האם תלך לשנות משהו באסטרטגיה?

"אני אמשיך למכור בזול, זה מה שאני יודע. אני מקנה ללקוח חוויית קנייה".

לוי הוסיף כי "המחיר בסופו של דבר מדבר לצרכן, אבל הוא צריך גם ליהנות מהקנייה. כל הרשתות האחרות נוקטות 'אסטרטגיות' - אבל בפועל עושות מה שאני עושה".

לדבריו, "בכל סניף שאני פותח אני מוריד מחירים ב-10-20%. אם יש לך חזון, צריך לפעול בנאמנות ויושר, וזו ערובה להצלחה. אני לא שולל פרסום, אבל בשורה בתחתונה אמשיך למכור בזול וזהו".