אלי מונד, יו"ר ועדת הבחירות בלשכת רואי החשבון, התפטר - וחזר בו

הרקע: עימות חריף בין מחנות המתמודדים בבחירות לנשיאות הלשכה - מחנה דורון קופמן ומחנה יגאל גוזמן - במהלך הכנס באילת

המירוץ לנשיאות לשכת רואי החשבון מתחמם: יו"ר ועדת הבחירות בלשכה, רו"ח אלי מונד, הודיע בשבוע שעבר על התפטרותו, בעקבות מה שהגדיר כ"חילופי דברים קשים עם אחד המחנות המתמודדים על נשיאות הלשכה". בעקבות לחצו של נשיא הלשכה, ראובן שיף, החליט מונד לחזור בו מהתפטרותו.

ל"גלובס" נודע, כי בין שני המחנות - מחנה דורון קופמן ומחנה יגאל גוזמן - התנהלו בשבוע שעבר חילופי דברים קשים על רקע כנס לשכת רואי החשבון באילת. חילופי הדברים נגעו הן לזמן הבמה שניתן למועמדים והן לניצולה לכאורה לצרכי תעמולת בחירות.

בנוסף, עלה נושא שדרוג חברי הלשכה בבתי-המלון. על רקע זה ביקש מחנה גוזמן מוועדת הבחירות לקבל פרטים על התפלגות רואי החשבון במלונות באילת. לאחר שמונד מסר את הפרטים, קופמן הביע כעס על כך בטענה לפגיעה בצנעת הפרט. על רקע חילופי הדברים הקשים סביב הנושא, הודיע מונד כאמור על התפטרותו.

קופמן מסר בתגובה: "לא ידעתי על כוונתו של רו"ח אלי מונד להתפטר, ואף לא ידעתי שחזר בו מהחלטתו. מדובר באדם ראוי מאין כמוהו, העושה את מלאכתו בהתנדבות על הצד הטוב ביותר.

"לעצם העניין: כיו"ר מרחב תל-אביב, שכנס אילת מתנהל על-ידו, עמדתי היא כי יש ליידע אותי לפני מסירת השמות. אני מאמין כי העברת אינפורמציה מסוג זה יש בה משום פגיעה בצנעת הפרט של החברים, שמעולם לא נתנו את הסכמתם לחלוקת שמותיהם בתוספת פרטי הלינה שלהם".