ברוס ויליס מת לחיות בבניין האפת'ורפ של לבייב במנהטן?

רשימת הסלבריטאים המתעניינת בדירות בבניין ה-Apthorp במנהטן מתארכת ■ אתמול ביקרו בבניין ויליס ואשתו הטרייה הדוגמנית והשחקנית הבריטית אמה המינג

מגזין "The Real Deal" מדווח היום כי רשימת הסלבריטאים המתעניינת בדירות בבניין ה-Apthorp במנהטן מתארכת. אתמול ביקרו בבניין ברוס ויליס ואשתו הטרייה, הדוגמנית והשחקנית הבריטית אמה המינג. ה-Apthorp נמצא בבעלות בחלקים שווים של אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב ושל Mann Realty שבשליטת מוריס מאן, שני היזמים שניהלו מערכה משפטית מתוקשרת בחודשים האחרונים סביב ניהול הבניין.

בתקופה האחרונה הורידו היזמים את מחירי הדירות בבניין בחדות והדירות מוצעות במחיר ממוצע של 20.5 אלף דולר לעומת מחיר ממוצע של 32.3 אלף דולר ביוני 2008. מלבד מצבו הקשה של שוק היוקרה במנהטן, על היזמים למכור 15% מהדירות (כ-25 דירות) עד ספטמבר השנה. אם לא יצליחו לעשות זאת, תוכניות הבנייה הנוכחיות לפרויקט היוקרתי ובעל העלויות העצומות של המרה לדירות למכירה - יבוטלו, הבניין יחזור להיות מיועד לצורך דירות להשכרה, ועל היזמים יהיה לחכות שנה ולהפקיד את תוכניותיהן פעם נוספת.

הבניין שבתוכו חצר פרטית המאפשרת לידוענים להיכנס ולצאת ללא הטרדות של צלמי פפראצי, ובחודשים האחרונים דווח כי בין המתעניינים היו בני הזוג בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי בחיפוש דירה עבור ששת ילדיהם. גם אלק בולדווין, כוכב בסדרה "30 רוק" התעניין בדירה בבניין. כוכבת נוספת שחיפשה מקום להניח את הראש הייתה שרה ג'סיקה פרקר מ"סקס והעיר הגדולה" עם בעלה מת'יו ברודריק. כעת מוצעות הדירות ב-Apthorp ממחיר של החל מ-1.575 מיליון דולר ועד 7.5 מיליון דולר, כשחלק מהדירות מוצעות בכמחצית ממחיר השיא שלהן.

הנכס הוא בניין היסטורי בן 12 קומות, בין שדרות ווסט אנד וברודווי על רחוב 79, ברובע Upper West Side במנהטן, שכולל, בין היתר, 163 דירות להשכרה, מתוכן כ-100 דירות בדיור מפוקח, בשטח כולל של 32 אלף מ"ר. לבייב ומאן רכשו את הבניין במארס 2007 תמורת 426 מיליון דולר. בזמן הרכישה תכננו השניים לשפצו ולהופכו לבניין דירות יוקרה המיועדות למכירה. הבניין בנוי לפי תבנית הפאלאצו פיטי בפירנצה.