צ'לסי האריכה ב-5 שנים את חוזה החסות עם סמסונג

תקבל מענקית האלקטרוניקה הקוריאנית יותר מ-11 מיליון ליש"ט בעונה ■ דיווח: מנכ"ל הקבוצה, פיטר קניון, צפוי להודיע בקרוב על עזיבה בעקבות פגיעה בסמכויותיו, ולעבור לתפקיד ניהולי במנצ'סטר סיטי

צ'לסי האריכה בחמש שנים את הסכם חסות החולצה שלה עם סמסונג שהיה אמור להסתיים בתום העונה הקרובה. לפי החוזה החדש, ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית תשלם למועדון הלונדוני יותר מ-11 מיליון ליש"ט מדי עונה. סמסונג משתפת פעולה עם צ'לסי מאז 2005, אז הכחולים איבדו את החסות שקיבלו מאמירייטס, לאחר שחברת התעופה החלה לעבוד עם ארסנל.

מדובר בחסות החולצה השנייה בגובהה בפרמיירליג, אחרי זו שמקבלת מנצ'סטר יונייטד מ-AIG בשווי 14 מיליון ליש"ט בשנה. לאחרונה חתמו השדים האדומים עם גוף השירותים הפיננסיים האמריקנים AON על חוזה שיבטיח לקבוצה 20 מיליון ליש"ט למשך ארבע שנים החל מעונת 2010/11.

בנוסף, חסות החולצה של צ'לסי היא החמישית בגובהה בעולם. הקבוצות שמקבלות את חסויות החולצה היקרות ביותר הן באיירן מינכן (17 מיליון ליש"ט לשנה מחברת T-Home), ריאל מדריד (15 מיליון ליש"ט מ-Bwin) ויובנטוס (15 מיליון ליש"ט מ-Tamoil).

בתוך כך, היום (ד') מפרסם "הטיימס" כי פיטר קניון, מנכ"ל צ'לסי ומי שבעבר שימש באותו תפקיד במנצ'סטר יונייטד, צפוי בקרוב להודיע על עזיבה לטובת משרה ניהולית במנצ'סטר סיטי. על-פי הדיווח, קניון מרגיש שסמכויותיו בסטמפורד ברידג' הצטמצמו משמעותית בחודשים האחרונים, ועל אחת כמה וכמה עכשיו, כשראש מחלקת הסקאוטינג פרנק ארנסן קיבל קידום לתפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון.