נערכת למימון רכישת מניות לאומי: עזריאלי גייסה 135 מ' ש'

בגיוס של אג"ח קצר מועד מהיום, הקבוצה השלימה גיוס בסך כ-235 מיליון שקל לצורך מימון חלק מעסקת רכישת 4.8% ממניות לאומי מקרן סרברוס תמורת 736 מיליון שקל ■ האג"ח של הקבוצה קיבלה אישור דירוג "Aa2" ממידרוג

קבוצת עזריאלי השלימה היום (ג') גיוס אג"ח קצר מועד בהיקף של 135 מיליון שקל, שזכו לביקושים של מאות מיליוני שקלים. גיוס זה הצטרף לגיוס חוב נוסף שערכה הקבוצה לפני מספר ימים בהיקף של כ 100 מיליון שקל, ובסה"כ גויסו כ-235 מיליון שקל, וזאת לצורך מימון חלק מעסקת רכישת 4.8% ממניות לאומי מקרן סרברוס תמורת 736 מיליון שקל.

אגרות החוב של הקבוצה קיבלה אישור דירוג "Aa2" מחברת הדירוג מידרוג, לסדרות האג"ח הפרטיות הנסחרות בפלטפורמת המסחר רצף מוסדיים, של קנית ניהול וקנית השלום, וכן קיבלה דירוג זהה לזמן קצר לצורך גיוס ניירות ערך מסחריים.

מנחם עינן, נשיא קבוצת עזריאלי אמר היום כי "קבוצת עזריאלי לא תשנה את מדיניותה העסקית ותמשיך לשמור על רמות מינוף נמוכות יחסית לענף. כמו כן, גם בתקופה זו הקבוצה תמשיך לאתר הזדמנויות עסקיות אשר יהיו סינרגטיות לפעילות הקבוצה".

יובל ברונשטיין, סגן נשיא לכספים, אמר עם השלמת הגיוס: "קבוצת עזריאלי מעריכה את האמון שניתן לה ע"י הגופים המוסדיים בישראל.