קבוצת רכישה של מגדלים תקים 30 יחידות דיור בגוש הגדול בת"א

חברת מגדלים חתמה השבוע על עסקה לרכישת קרקע בגוש הגדול בת"א, לאחר שבחודש האחרון ניהלה מספר משאים-ומתנים בשכונות הצפוניות בעיר ■ המחיר ההתחלתי - 2 מיליון שקל לדירה

חברת מגדלים, בבעלות עו"ד קרן בן דויד ואשת העסקים חני הורוביץ, המתמחה בגיבוש קבוצות רכישה, חתמה השבוע על עסקה לרכישת קרקע בגוש הגדול בתל אביב לאחר שבחודש האחרון ניהלה מספר מו"מ בשכונות הצפוניות של תל אביב.

העסקה נחתמה עם ישראל טייבר (מבעלי הקרקע) שמשפחתו מיוצגת ע"י עו"ד אלה טייבר. מגדלים קיבלה אופציה ל-90 יום, לרכישת קרקע בשטח של 1.4 דונם הממוקמת ברחוב אמיר גלבוע 9 (פינת ישה חפץ) עליה תוכנית לבניין בן 11 קומות שיכלול 30 דירות. עלות הקרקע נקבעה על כ-35 מיליון שקל, המשקף עלות קרקע של כ-1.17 מיליון שקל לדירה.

הבניין המתוכנן שייקרא CK TOWER יכלול דירות מיני-פנטהאוז ופנטהאוזים. מהחברה נמסר כי דירת מיני-פנטהאוז 3 חדרים בשטח של 100 מ"ר (ברוטו) בתוספת כ-20 מ"ר מרפסת תימכר במחיר משוער של 1.73 מיליון שקל, מיני-פנטהאוז 4 חדרים בשטח 135 מ"ר ו-20 מ"ר מרפסת בכ-2 מיליון שקל ומיני-פנטהאוז 5 חדרים בשטח של 153 מ"ר ו-25 מ"ר מרפסת ב-2.29 מיליון שקל. הדירות היקרות הן כמובן שתי דירות הפנטהאוז בקומה העשירית וה-11, לשתיהן מרפסות גג גדולות הצופות לים עם בריכות שחיה פרטיות של 40 מ"ר, וחדר ג'קוזי עם קירות מסך המשקיפים אף הם לים. הפנטהאוז בקומה העשירית יימכר בכ-7.5 מיליון שקל והפנטהאוז בכל הקומה ה-11 יימכר בכ-10 מיליון שקל.

הפרויקט תוכנן ע"י האדריכלית ענת בלומנטל ויכלול בין השאר חדר כושר וחניון תת-קרקעי. עו"ד קרן בן דויד מנכ"ל משותף בחברת מגדלים מוסרת כי "החברה גילתה כי לאוכלוסיה בוגרת ביקושים גבוהים באזור לדירות מפוארות עם מרפסות גדולות, במרחק הליכה לים, אך עדיין היא אינה זקוקה לשטחים גדולים".

מגדלים הקימה בחצי השנה האחרונה שתי קבוצות רכישה באם המושבות בפתח תקוה, הראשונה ל-124 יח"ד במגדל המושבה והשנייה למגדל נוסף בן 22 קומות ו-81 יח"ד על קרקע שנרכשה מאפריקה ישראל בשכונת לב הסביונים ואשר כל הדירות נרכשו בתחילת החודש.