פציעה גמרה לך את הקריירה? בקרוב תקבל צ'ק של 5 מיליון דולר

הטרנד החדש של שחקני פוטבול צעירים בארה"ב הוא לבטח בסכומים רציניים את הקריירה שלהם, כך שבמקרה של פציעה קשה (או במילים אחרות, אובדן כושר עבודה) יקבלו בחזרה מיליונים מהביטוח

גם בספורט אפשר לקבל תשלומים עבור אובדן כושר עבודה. ומסתבר שבמקרה של שחקני פוטבול מצליחים בארצות הברית, אפשר לקבל בחזרה פרמיות לא רעות בכלל עבור הדבר הזה.

קולט מק'קוי, הקווטרבק של מכללת טקסס לונגהורנס, עשה את מה שלא מעט שחקני פוטבול צעירים בארה"ב בוחרים לעשות לאחרונה: הוא ביטח את הקריירה שלה בסכומים גדולים.

במידה וייפצע כך שלא יוכל להמשיך לשחק פוטבול, צפוי מק'קוי, 22, לקבל מחברת הביטוח בין 3 ל-5 מיליון דולר. אביו של השחקן אמר ל-ESPN: "אנחנו משלמים לביטוח סכום אסטרונומי, אבל התשלום בחזרה במקרה של קטסטרופה משקף והוגן. הרגשנו שזה הדבר הכי נכון לעשות".

ויש גם את הדוגמא של מבוטח נוסף, סם ברדפורד בן ה-21, שחקן מכללת אוקלהומה סונרס. סוכן הביטוח שלו, שבמקרה הוא גם אביו, התבטא בנושא: "הסיכויים של שחקנים בגילאים האלו להיפצע ולגמור את הקריירה הם נמוכים. אבל אם זה כן יקרה ואתה יודע שלא השתמשת באופציה שלך לבטח, אתה עשוי להרגיש קצת טיפש אחר כך. זה חשוב לבטח את יכולת ההשתכרות".