עכשיו זה רשמי: חיים שני מונה לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר

שני יחליף את מנכ"ל המשרד, ירום אריאב, במהלך חודש אוקטובר הקרוב ■ כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", זאבי ברגמן, מנכ"ל קומברס לשעבר, יחליף את שני בתפקיד המנכ"ל של נייס

עכשיו זה רשמי: משרד האוצר הודיע היום (ג'), כי שר האוצר יובל שטייניץ החליט למנות את חיים שני למנכ"ל משרד האוצר. שני יחליף את מנכ"ל המשרד, ירום אריאב, במהלך חודש אוקטובר הקרוב.

שני (52) בעל תואר BSC, בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון בחיפה ותואר MBA מאוניברסיטת INSEAD בצרפת, מכהן כמנכ"ל חברת נייס משנת 2001 ועד היום. בעבר שני כיהן בתפקידים בכירים בתחום ההיי-טק והטכנולוגיה, בין היתר שימש כסמנכ"ל אפלייד מטריאלס, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי גלובלי בחברת אורבוטק ועוד.

בכוונת שר האוצר להביא את מינויו של שני לאישור הממשלה במהלך השבועות הקרובים.

כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", זאבי ברגמן, מנכ"ל קומברס לשעבר, יחליף את שני בתפקיד המנכ"ל של נייס. ברגמן פרש מניהול חברת קומברס ב-2007, כשנה לאחר שהתפוצצה פרשת הבקדייטינג בחברה האם, קומברס טכנולוג'יס. ברגמן נחשב לאחד המנהלים המוכשרים שצמחו בחברה עצמה ובהיי-טק הישראלי כולו. מינויו של ברגמן עשוי להעלות מחדש את השמועות שהיו בשוק לאחרונה, לפיהן נייס עשויה לקנות את מתחרתה הישראלית, ורינט. ורינט הינה חברה אחות של קומברס וברגמן מכיר היטב את התחום בו היא פועלת, וייתכן שמסיבה זו הוא נחבר לתפקיד המנכ"ל, ולא מועמדים אחרים.