אמדוקס במגעים לרכישת NewACT במיליוני דולרים בודדים

NewACT מפתחת אפליקציות לניהול מידע אישי על-גבי הטלפון הסלולרי ■ הרכישה צפויה לחזק את תחום הפתרונות שמשפרים את חוויית הלקוח של ספקיות התקשורת, כאמצעי לבידול הספקית מול המתחרות שלה

האם הרכישה הבאה של אמדוקס תגיע מישראל? ל"גלובס" נודע כי החברה נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת חברת NewACT מיוקנעם, תמורת מיליוני דולרים בודדים.

NewACT מפתחת אפליקציות לניהול מידע אישי על-גבי הטלפון הסלולרי. לפי אתר החברה, הפתרונות שלה מאפשרים למנויי הסלולר בין היתר לשתף מידע, ולסנכרן את לוח השנה וספר הטלפונים שלהם.

מחברת NewACT לא התקבלה תגובה, ומאמדוקס נמסר כי "החברה אינה מגיבה לשמועות".

אמדוקס, אותה מנהל דב בהרב, מספקת פתרונות לניהול, בילינג (גבייה) ושירות לקוחות המיועדים לספקיות תקשורת. בשנים האחרונות אמדוקס שמה דגש על פתרונות שמשפרים את חוויית הלקוח של ספקיות התקשורת, כאמצעי לבידול הספקית מול המתחרות שלה, ונראה ש-NewACT עשויה לחזק את סל הפתרונות של אמדוקס בתחום זה.

NewACT נוסדה בשנת 2005 על-ידי שני יוצאי קומברס - רפי טון, המכהן כמנכ"ל החברה, ויועד גידרון המכהן כ-CTO. לפי נתוני IVC, עד כה גייסה החברה 6.5 מיליון דולר בשני סבבים, ובשניהם המשקיעה הייתה קרן ההון סיכון הישראלית סידר (Cedar). נראה שהרכישה תהיה בהיקף דומה, או מעט נמוך יותר.

NewACT היא אחת מחברות הסטארט-אפ הישראליות שנכללות בתוכנית ה-Engage של אמדוקס, שהיא פלטפורמה לשיתופי פעולה במסגרתה פתרונות של חברות סטארט אפ משולבים אצל לקוחות אמדוקס הגדולים ביותר. הרכישה הקודמת של אמדוקס בישראל הייתה בתחילת 2007, כששילמה 54 מיליון דולר עבור חברת SigValue שפיתחה פלטפורמה לתמיכה בשירותים לרשתות סלולריות בשווקים מתעוררים.

אמדוקס נסחרת בבורסה של ניו-יורק (NYSE) לפי שווי שוק של 4.9 מיליארד דולר. בקופת החברה היו בסוף הרבעון הפיסקאלי השלישי (שהסתיים ביוני) 1.28 מיליארד דולר. הכנסות הרבעון הסתכמו ב-690.3 מיליון דולר והרווח הנקי GAAP של אמדוקס הגיע ל-85.5 מיליון דולר.