עומר אדם עדכן את הפקת "כוכב נולד" על החלטתו לפרוש

כך דווח באתר MAKO ■ כפי שפורסם אתמול, לאדם עדיין לא מלאו 16 שנים - והוא הטעה את הפקת התוכנית על מנת להיות חלק מהנבחרת של העונה השביעית

אתר MAKO של זכיינית ערוץ 2 קשת מפרסם כי עומר אדם עדכן היום (ד') את הפקת "כוכב נולד" על החלטתו לפרוש מהתוכנית עקב הטעיית ההפקה בנוגע לגילו האמיתי. הדברים נאמרו במסגרת פגישה שנערכה בין עומר ומשפחתו לבין מערכת ההפקה, אשר קיבלה את בקשתו.

במהלך כל שנות שידורה הקפידה מערכת "כוכב נולד" על גיוס מתמודדים שגילם הוא מ-16 ומעלה. כפי שפורסם אתמול (ג'), לאדם עדיין לא מלאו 16 שנים - והוא הטעה את הפקת התוכנית על מנת להיות חלק מהנבחרת של העונה השביעית.

"מבחינתנו זהו מעמד קשה שלא נדרשנו אליו עד כה", אמר צביקה הדר. "החשוב הוא שעומר הבין את טעותו, התנצל בפנינו, בפני חבריו המתמודדים ובפני הוריו, וקיבל את ההחלטה הנכונה. תפקידנו כמערכת לשמור על תנאי קבלה שווים בפני כל המתמודדים, ועל זה איננו יכולים להתפשר. מועמדים רבים שהגיעו לאודישנים נפסלו בשל גילם הצעיר".

מהפקת התוכנית נמסר כי בעקבות פרישה זו והעובדה כי נגרע מתמודד מהנבחרת, צפויים שינויים גם בהרכב המתמודדים ב"גלגל ההצלה" בערוץ 24 על כרטיס החזרה לתוכנית, וכי הם יימסרו בשידור.

עומרי חיון, בלוגר בן 18 מ"תפוז" חשף אמש שגילו האמיתי של עומר אדם נמוך מגיל המינימום לכניסה לכוכב נולד, והיום אדם הועף מהתוכנית: http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1525051

בנוסף, היום דווח כי צה"ל דחה את הגיוס ללירן דנינו, מתמודד נוסף בעונה הנוכחית של "כוכב נולד". דנינו, שהיה אמור להתגייס לפני 8 חודשים, קיבל שנה הארכה - ומסר: "אלך לאן שיירצו".