הבלוגר בתפוז מתנצל: טמירה ירדני ולירן דנינו מ"כוכב נולד" אינם קרובי משפחה

(עדכון) - ירדני: "אין שום קשר משפחתי ביני ובין משפחת דנינו; אני מתייחסת בחומרה לניסיון להטיל כתם על ההתנהלות המוסרית של 'כוכב נולד'" ■ איימה לתבוע את הבלוגר עומרי חיון אם לא יחזור בו

יומיים אחרי שחשף כי עומר אדם, מתמודד בעונה השביעית של "כוכב נולד", הטעה את ההפקה באשר לגילו האמיתי, חשיפה שהובילה לפרישתו של אדם מהתוכנית - טען הלילה הבלוגר עומרי חיון מפורטל תפוז כי טמירה ירדני, המפיקה הראשית של "כוכב נולד", היא קרובת משפחה של לירן דנינו, אחד מ-6 הפיינליסטים בתוכנית ומי שזוכה להערכה רבה מצד השופטים כבר מתחילת העונה.

מקשת נמסר בתגובה: "טמירה ירדני הופתעה לשמוע על קרובי משפחה חדשים ומסרה: 'אין שום קשר משפחתי ביני ובין משפחת דנינו. עם זאת, אני מתייחסת בחומרה רבה לניסיון להטיל כתם על ההתנהלות המוסרית של 'כוכב נולד', ומחכה להתנצלות מאותו בלוגר, ולא - אנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותי".

בראיון לגלי צה"ל אף אמרה ירדני כי אם הבלוגר לא יחזור בו - היא תתבע אותו.

ואכן, כעבור מספר שעות כתב הבלוגר עומרי חיון הודעת התנצלות: "הלילה פרסמתי כי לירן דנינו וטמירה ירדני הם קרובי משפחה. המידע שהגיע אליי הגיע ממקור שבעיניי הוא אמין. ברצוני להתנצל בפני טמירה ירדני והפקת 'כוכב נולד' על הטעות שעשיתי כשפירסמתי מידע ללא הוכחות ברורות - דבר שאני לא עושה בדרך-כלל.

"ברצוני להוסיף שאני חדש בתעשייה הזאת, ולא היתה לי כל מטרה לפגוע בטמירה או בלירן דנינו ומשפחתו. רציתי לספר את האמת כפי שהוצגה לי, אך אני מודה כי מיהרתי מדי לפרסם את הדברים. בגלל חוסר הניסיון שלי בתחום ובשל גילי הצעיר יחסית (18), לא תיארתי לעצמי איזה כוח עצום יש לכל מילה שלי.

"עם זאת, חשוב לי להוסיף כי לאור החשיפות הבלעדיות בבלוג שהיו בימים האחרונים, אשר הובילו לתוצאות מרעישות - היה עליי לשקול בכובד-ראש כל ידיעה שמתפרסמת כאן, לאור החשיפה העצומה שהבלוג שלי מקבל", כתב חיון.