הרווח של ורדינון במחצית 2009 עלה פי 3.5 ל-3 מיליון שקל

הההכנסות של חברת מוצרי הטקסטיל לבית עלו בתקופה זו ב-31% ל-51.8 מיליון שקל ■ הודיעה על חלוקת דיבידנד של 3 מיליון שקל

דו"חות טובים לורדינון : חברת מוצרי הטקסטיל לבית סיימה את המחצית הראשונה של 2009 עם גידול של 31.3% בהכנסות, שהסתכמו ב-51.8 מיליון שקל, ועם גידול מרשים של 246.8% ברווח הנקי, שהגיע למעט יותר מ-3 מיליון שקל.

בהשוואה רבעונית העונתיות משחקת לרעתה של ורדינון. החברה מייצרת ומשווקת כלי מיטה, מגבות ומוצרי טקסטיל לבית לשוק הקמעונאי, באמצעות רשת החנויות שלה שנמצאת במגמת הרחבה; ולשוק הסיטונאי, באמצעות מכירות מרוכזות לוועדי עובדים ורשתות קמעונאיות אחרות. במחצית הראשונה גדלו ההכנסות גם מהרשת וגם מהערוצים הסיטונאיים, בעיקר באמצעות רבוע כחול.

את עיקר מכירותיה בשני ערוצי ההפצה ורדינון מייצרת בחודשי החגים, ראש השנה ופסח. השנה יוחסו חלק מההכנסות של פסח לרבעון הראשון וחלקן לרבעון השני, ובשנה שעברה הן יוחסו במלואן לרבעון השני, ולכן ההשוואה הרבעונית מוטת עונתיות: ברבעון השני של 2009 ורדינון הכניסה 22.2 מיליון שקל - גידול צנוע של 3.9%, והרוויחה 890 אלף שקל - ירידה של 11%.

ורדינון, שנמצאת בשליטת נעמן (88.7%), מנוהלת על-ידי גיל שפייזמן, המכהן כמנכ"ל, וזאב וורמברנד, המשמש כיו"ר. במקביל לפרסום הדו"חות הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד של 3 מיליון שקל.