רו"ח גוזמן עתר נגד שלילת זכות הצבעה ממי שלא שילם חובו ללשכת רוה"ח

יגאל גוזמן, המתמודד מול דורון קופמן בבחירות ללשכת רוה"ח, טוען כי בשבוע שעבר התקבלו בדרך של מחטף החלטות של הוועד המרכזי, המבטלות למעשה את זכות הבחירה היסודית העומדת לחברי הלשכה

רו"ח יגאל גוזמן, המתמודד מול רו"ח דורון קופמן בבחירות לנשיאות לשכת רואי החשבון הצפויות בספטמבר, עתר לבית הדין של הלשכה בדרישה להורות על ביטול החלטת הוועד המרכזי של הלשכה לשלול זכות הצבעה מחברים שלא שילמו את חובם ללשכה.

גוזמן דורש מבית הדין לקבוע כי כל חבר לשכה זכאי להצביע - גם אם יש לו חוב ללשכה. לחלופין הוא מבקש להורות כי לפחות בבחירות הקרובות ינהגו כפי שהיה נהוג בלשכה כל השנים - ויאפשרו לחברים שיש להם חוב המתייחס לשנה השוטפת להצביע ללא כל מגבלה.

גוזמן טוען, באמצעות עוה"ד אלדד יניב, רונן יניב, ועופר דננברג, כי כל השנים היה נהוג שגם חברים בעלי חוב ללשכה בגין השנה השוטפת,יכולים להצביע. לטענתו, כרעם ביום בהיר, בדרך של מחטף, התקבלו בשבוע שעבר החלטות של הוועד המרכזי, שהלכה למעשה מבטלות את זכות הבחירה היסודית העומדת לחברי הלשכה.

לטענתו, ההחלטות שהתקבלו משנות במחי-יד את רשימת הבוחרים לקראת הבחירות הקרבות, וחמור מכך - גורעות מהרשימה חברים הזכאים לבחור.

עוד הוא טוען כי ההחלטות התקבלו בניגוד לעמדתם של היועץ המשפטי של הלשכה ושל ועדת הבחירות של הלשכה.