קלי אוסבורן תוביל קמפיין ליום אמצעי המניעה הבינלאומי תמורת 100 אלף דולר

נבחרה לקמפיין ע"י חברת באייר, יצרנית הגלולה למניעת הריון "יסמין" ■ במקביל מחפשת החברה את הפנים הישראליות עבור הקמפיין

חברת באייר, יצרנית "יסמין" - גלולה למניעת הריון, בחרה בקלי אוסבורן להוביל את הקמפיין ליום אמצעי המניעה הבינלאומי, ובמקביל היא מחפשת את הפנים הישראליות עבור הקמפיין.

עבור הקמפיין קיבלה אוסבורן סכום מדווח של 100 אלף דולר.

במסגרת הקמפיין תיעשה פנייה לנערות צעירות על מנת להעביר את חשיבות השימוש באמצעי מניעה ומניעת הריונות לא רצויים.