חברת באייר, יצרנית "יסמין" - גלולה למניעת הריון, בחרה בקלי אוסבורן להוביל את הקמפיין ליום אמצעי המניעה הבינלאומי, ובמקביל היא מחפשת את הפנים הישראליות עבור הקמפיין.
עבור הקמפיין קיבלה אוסבורן סכום מדווח של 100 אלף דולר.
במסגרת הקמפיין תיעשה פנייה לנערות צעירות על מנת להעביר את חשיבות השימוש באמצעי מניעה ומניעת הריונות לא רצויים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.