סוף עידן רענן כץ: סיכם על מכירת חלקו במכבי תל-אביב

הסכסוך המתוקשר הגיע לסיומו עם החלטתו של הבעלים ממיאמי למכור את 33.33% שברשותו ליתר השותפים בקבוצה עבור 7.3 מיליון דולר ■ כץ: "למרות הגישות השונות, תמיד רציתי את טובתה של מכבי תל-אביב"

שבע שנים אחרי שנכנס כשותף במועדון הכדורסל מכבי תל אביב, מכר הלילה רענן כץ את מניותיו בקבוצה. בכך הגיע לסיומו אחד מהסכסוכים המתוקשרים ביותר בחודשים האחרונים. כץ, שהחזיק בבעלות על 33.33% מהמועדון הגיע לסיכום על מכירת חלקו ליתר השותפים עבור סכום של 7.3 מיליון דולר. מתוך סכום זה יועבר לידי כץ סכום של 6.66 מיליון דולר. 640 אלף הדולר הנותרים יועברו, לבקשתו של כץ, כתרומה למחלקת הנוער ולקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב.

ההצעה הראשונית של השותפים לרכישת חלקו הגיעה בשיחת טלפון באמצע השבוע אחרי שהעמיד אולטימטום של 48 שעות להגשת הצעות עבור חלקו, אלא שכץ דחה את ההצעה אחרי שהגדיר אותה כ"לא ריאלית ורחוקה מהמציאות". במוצאי שבת נערכה שיחת ועידה בין כץ, נציגו צביקה קציר, ודייויד פדרמן, במאמץ אחרון להגיע לפתרון מיידי של המצב שנוצר בשבועות האחרונים. במהלך השיחה בין השלושה סוכם על רכישת מניותיו של רענן במכבי ת"א על-ידי בעלי המניות האחרים.

בהודעה לתקשורת אמר כץ: "למרות הגישות השונות, תמיד רציתי רק את טובת מכבי תל אביב. אני מודה לדייויד פדרמן, לאודי רקנאטי ולשמעון מזרחי על שבע שנים נפלאות ומאחל הרבה הצלחה למועדון ולאוהדים. שמחתי להיות מעורב, ביחד עם המאמנים ועם שמעון, בבחירת השחקנים לשנה הבאה, ואני בטוח שזו קבוצה מצוינת".

עדיין לא ברור כיצד תתחלק כעת השליטה בקבוצה, והאם כל אחד מהבעלים הקיימים הגדיל את חלקו באופן שווה.