שאול אלוביץ' לא מוותר: הולך על רכישת השליטה בזק

על ההפסד במירוץ על פרטנר: "בן-דב עשה את הצעד הנכון מבחינתו. אני מאחל לו בהצלחה" ■ לדברי אלוביץ', יורוקום היתה מוכנה ללכת רחוק מאוד כדי לבצע את עסקת פרטנר - אבל כנראה שזה לא הספיק

איש העסקים שאול אלוביץ לא מוותר. העובדה שלא הצליח לרכוש את פרטנר אינה אמורה לרפות את ידיו בכל הקשור לחלומו הגדול להפוך לשחקן משמעותי בשוק התקשורת בישראל. ל"גלובס" נודע כי המהלך הבא של אלוביץ' צפוי להיות ניסיון לרכישת השליטה בבזק , שכידוע בעלי המניות שלה לא היו מתנגדים למכור את מניותיהם בחברה.

שאול אלוביץ', שהתמודד מול אילן בן דב על רכישת פרטנר, אמר היום ל"גלובס" כי הוא מאחל לבן דב בהצלחה וכי הוא עשה את הצעד הנכון מבחינתו. לדברי אלוביץ', יורוקום הייתה מוכנה ללכת רחוק מאוד כדי לבצע את העסקה, אבל כנראה שזה לא הספיק.

התמונה מתהפכת

אלוביץ' ציין שישנה סינרגיה רבה בין פרטנר לבין עסקי יורוקום והוא היה מוכן לשלם תמורת זאת הרבה מאוד כסף, אבל בשורה התחתונה, זה לא הסתייע והוא שלם עם עצמו שעשה כל מה שהוא יכול. "קבעתי לעצמי כמה אני מוכן לשלם, וזהו. ביקשו ממני לשפר את הצעתי ולא הסכמתי", אמר. לשאלה מה הייתה הצעתו לנוכח העובדה שבן דב הציע מחיר של 17.5 דולר למניה, לא הסכים להשיב.

כפי שנחשף ב"גלובס" עם תחילת המרוץ לרכישת פרטנר, אלוביץ' סימן את פרטנר או את בזק כיעדים לרכישה. הוא התמקד בפרטנר כי שם בעלי המניות הודיעו שהם מעוניינים למכור את מניותיהם, אבל לא הפסיק לרכז תשומת לב בבזק, שעם בעלי המניות שלה הוא משוחח בתדירות גבוהה במסגרת עסקיהם המשותפים.

אלוביץ' ובזק אמורים להיכנס למו"מ לגבי פירוק השותפות שלהם ב-yes, ואולם עד שבית המשפט העליון לא יאמר את דברו בנוגע לערעור בעניין המיזוג בין בזק ו-yes, הם לא יוכלו להיכנס למו"מ ענייני. אחת המחשבות של אלוביץ' הייתה לרכוש את yes מבזק ואז לנסות ולמזג אותה עם 012 סמייל. אך כל זאת לא רלוונטי כרגע לאור העובדה שהוא מתכוון לנסות ולרכוש את בזק.