ויליגר חותמת את הרבעון השני עם רווח נקי של 4.8 מיליון שקל

משפרת את התוצאות בשימורי הדגים המהווים את עיקר פעילותה, בעוד שהרווח ממכירת המוצרים היבשים נשחק

חברת ויליגר שבשליטת קבוצת נטו חותמת את הרבעון השני של 2009 עם שיפור בכל הפרמטרים. מכירות החברה גדלו ב-13.6% והסתכמו ב-43.3 מיליון שקל, לעומת מכירות של 38 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-8 מיליון שקל, ושיעורו עמד על 18.44% - לעומת שיעור של 15.56% ברבעון המקביל ב-2008.

השיפור ברווח הגולמי השליך גם על הרווח התפעולי, שהכפיל את עצמו והסתכם ב-6.57 מיליון שקל. שיעור הרווח התפעולי עלה מ-12.2% ברבעון השני 2008, ל-15.2% ברבעון השני השנה.

בשורה התחתונה החברה חותמת את הרבעון עם רווח נקי של 4.8 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 3.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

חברת ויליגר נמצאת בשליטת קבוצת נטו של דודי עזרא ונסחרת בבורסה בתל-אביב לפי שווי של 79.3 מיליון שקל. עיקר פעילות החברה הוא במכירת שימורי טונה תחת המותג "ויליגר" לרשתות קמעונאיות ולשוק המוסדי. פעילות החברה בתחום הדגים אחראית ל-87% מכלל מכירות החברה.

בתחום זה רשמה החברה גידול של 15.8% במכירות, שהסתכמו ברבעון ב-36.9 מיליון שקל. הרווח התפעולי בתחום הדגים רשם ברבעון גידול של 74% והסתכם ב-6.35 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של 3.6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2008.

שיעור הרווח התפעולי בתחום הדגים רשם עלייה משמעותית מ-11.4% ברבעון השני 2008 ל-17.2% ברבעון השני השנה.

מגזר פעילות נוסף של החברה הוא תחום המוצרים היבשים, שבו מוכרת החברה שימורים, פסטה, אורז וארוחות אינסטנט חמות. המכירות בתחום זה רשמו ברבעון גידול של 7% והסתכמו ב-6.4 מיליון שקל, לעומת מכירות של 6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.