עובר למתחרים: מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל מקבוצת בריטיש ישראל, משה רוזנבלום, ימונה למנכ"ל מליסרון

קבוצת מליסרון נמצאת בשליטת עופר נכסים (71.51%) של יולי וסמי עופר ■ הקבוצה, העוסקת בנדל"ן מניב בתחום הקניונים ושטחי משרד, נסחרת בבורסה לפי שווי של 1.74 מיליארד שקל

מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל מקבוצת בריטיש ישראל , משה רוזנבלום, עובר לקבוצה המתחרה. כפי שנחשף הבוקר באתר האינטרנט של "גלובס", רוזנבלום צפוי להתמנות לתפקיד מנכ"ל מליסרון שבשליטת משפחת עופר, במקומו של יוסי פרי שהודיע על פרישתו. דבר המינוי יובא ביום שלישי הקרוב לאישור דירקטוריון החברה. לפי שעה, עדיין לא ברור מי יחליף את רוזנבלום בתפקידו. גם מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, פאר נדיר, ניהל לאחרונה מו"מ לתפקיד אולם המו"מ הופסק על רקע חילוקי דעות כספיים.

רוזנבלום (52), מהנדס תעשייה, ניהול ומערכות מידע מטעם הטכניון, משמש בתפקידי ניהול בתחום הקניונים מזה 21 שנים. בין היתר, שימש רוזנבלום בעבר כמנכ"ל הקריון של מליסרון. במארס 2006 הוא מונה למנכ"ל קניוני ישראל המונה 18 קניונים.

בתקופת כהונתו ביצעה הקבוצה, בראשותו של עמיר בירם, מספר רב של רכישות קניונים לרבות רכישת קניון נהריה, ביל"ו סנטר, דודז' סנטר בנצרת, 50% מקניון חדרה, קניון השרון, קניון מרום נווה ברמת גן, השלמת רכישת חונים קונים בראשון לציון, השלמת רכישת קניון רחובות מאמות, קניון לב אשדוד, קניון מלכת שבא, קניון מעלה אדומים, 40% מקניון הראל במבשרת, 50% מקניון הדר תלפיות, הגדלת האחזקות בגרנד קניון מ-50% ל-70% ורכישת 50% מקניון הגבעה בגבעת שמואל.

קבוצת מליסרון נמצאת בשליטת עופר נכסים (71.51%) של יולי וסמי עופר. הקבוצה העוסקת בנדל"ן מניב בתחום הקניונים ושטחי משרד, נסחרת בבורסה לפי שווי של 1.74 מיליארד שקל. כיו"ר דירקטוריון הקבוצה משמשת ליאורה עופר.

לאחרונה השלימה הקבוצה את עסקת רכישת קניון רמת אביב (73.4%) ורכישת קניון סביונים שביהוד (100%), מידי אפריקה ישראל של לב לבייב תמורת 823 מיליון שקל, והוא נקבע לפי שווי של 1.74 מיליארד שקל לשני הקניונים.

בידי קבוצת מליסרון שני קניונים בולטים אחרים: הקריון שבקריית ביאליק, וקניון רננים ברעננה. עסקת רכישת קניוני אפריקה הופכת את מליסרון לקבוצה חזקה בתחום הקניונים, בעיקר בשל התמהיל. בדירוג הקניונים של "גלובס", דורג קניון רמת אביב במקום הראשון והקריון במקום הרביעי. דובר מליסרון סירב להגיב לידיעה.

משה רוזנבלום

תפקיד: ימונה למנכ"ל מליסרון

גיל: 52

השכלה: מהנדס תעשייה, ניהול ומערכות מידע

תפקידים קודמים: מנכ"ל קניוני ישראל, ניהל את קניון הקריון, מנכ"ל קניון ערים, הקים את קניון שבעת הכוכבים ואת הקניונים של הכשרת הישוב.

משה רוזנבלום. הרחיב את פריסת הקניונים של בריטיש ישראל (צילום: תמר מצפי)