אתר ההיכרויות "בליינד דייט" מושק מחדש בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

הגירסה המחודשת של אתר "בליינד דייט" פונה לקהל בוגר ואיכותי, ומתבססת על ממשק ידידותי ומערכת חיפוש ומיון משוכללת ■ השירות יוצע בחינם לנשים, ואילו הקהל הגברי ישלם דמי מנוי תמורת שימוש מלא באתר

שוק אתרי ההיכרויות ממשיך להתחמם: כשבוע לאחר שאתר יד2 הודיע על כניסתו לשוק הדייטינג המקוון, חברת גלובל נטוורקס הודיעה היום (ב') כי היא משיקה מחדש את אתר ההיכרויות "בליינד דייט" שבבעלותה.

הגירסה המחודשת של אתר "בליינד דייט" פונה לקהל בוגר ואיכותי, ומתבססת על ממשק ידידותי ומערכת חיפוש ומיון משוכללת, לצד פיצ'רים חדשים כדוגמת הפיצ'ר "אפטר דייט". פיצ'ר זה מאפשר למשתמשים לדרג את הדייט הראשון ולצרף חוות-דעת לגבי המשך הקשר, במטרה לשבור את המבוכה שנוצרה לאחר הדייט הראשון.

ההשקעה באתר החדש מוערכת ב-2 מיליון שקל, כאשר השירות יוצע בחינם לנשים, ואילו הקהל הגברי ישלם דמי מנוי תמורת שימוש מלא בשירותי האתר.

"בליינד דייט" הוא אתר ותיק הקיים למעלה מ-10 שנים, ולדברי החברה, באתר 340 אלף חברים.

לדברי גיא כהן, מנכ"ל גלובל נטוורקס, "התחרות בתחום הדייטינג באינטרנט היא אדירה. מדי יום צצים ברשת אתרים חדשים, ובל נשכח את הרשתות החברתיות שנכנסו לתמונה בשנים האחרונות. היום כבר ברור כי אתרי היכרויות הם פלטפורמה אידיאלית למציאת קשר זוגי, אולם קשר זוגי עשוי להתפרש באופן שונה אצל כל אחד ואחת".

לדבריו, "לא כל הגולשים באתרי היכרויות מחפשים בהכרח קשר רציני, ולכן היה חשוב לבדל את 'בליינד דייט' מאתרי היכרויות אחרים ברשת ולמצב אותו כאתר פרימיום המיועד לקהל איכותי המעוניין במציאת קשר רציני למטרת חתונה".

תחום אתרי ההכרויות בישראל מגלגל כ- 20 מיליון שקל בשנה. "בליינד דייט" צפוי להתחרות באתרים ותיקים, כדוגמת ג'יידייט וקופידון, כמו גם באתרים רבים אחרים: כפיות, החצי השני, זוגי, xlove (של גלובל נטוורקס), GoLove, ואתר יד2, שיושק בזמן הקרוב ועשוי להציע את השירות המלא בחינם.