רשות השידור יוצאת במכרז למכירת הזיכיון לשיווק זמן אוויר ברשתות קול ישראל השונות. המטרה, לפי רשות השידור, היא "למקסם רווחיות מפרסום ברדיו", לאחר שחל כרסום משמעותי בהיקף הרווחים בעת האחרונה.
היום (שני) תפרסם הרשות את המכרז החדש, בו צפויה להתמודד חברת שפ"מ, בעלת הזיכיון ב-6 השנים האחרונות. עוד צפויה להתמודד במכרז קבוצה בראשותה של אשת העסקים חנה גרטלר,
לפי רשות השידור, הזוכה במכרז, שיחל לפעול כבר בשלהי 2009 ולמשך 5 שנים, ייהנה מתקבולים משמעותיים.
לינדה בר, דוברת הרשות, מסרה כי "רשת ב' של 'קול ישראל' - רשת האקטואליה המובילה בישראל, הינה גם תחנת הרדיו בעלת שיעורי ההאזנה הגבוהים ביותר בישראל. בנוסף, כפי שעולה מסקר TGI האחרון חלה עלייה בשיעורי ההאזנה ברשת ב', רשת א' וב-FM88, במהלך המחצית השנייה של שנת 2008, בהשוואה לחציון הראשון של שנה זו. הנתח המסחרי של רשתות 'קול ישראל' עומד על כ-55% מתוך נתח ההאזנה של תחנות הרדיו בישראל המורשות לשדר פרסומות. סך התקבולים בשנים האחרונות כתוצאה ממכירת דקות הפרסום ב'קול ישראל' עומד על כ-110 מיליון שקל בשנה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.