נייס חתמה על החוזה הגדול בתולדותיה - 55 מיליון דולר

נייס קיבלה מקדמה עבור השלב הראשון של החוזה שנחתם עם סוכנות ממשלתית ■ תטמיע את טכנולוגית NiceTrack, לניתוח מתקדם של טלקומוניקציה ■ המניה עברה לעלייה של 4.2%

חברת נייס הודיעה היום (ד') כי זכתה בחוזה בטחוני הגדול בתולדותיה. הסוכנות הממשלתית שחתמה על החוזה עם החברה, תטמיע את טכנולוגית NiceTrack, לניתוח מתקדם של טלקומוניקציה.

נייס קיבלה מקדמה עבור השלב הראשון של החוזה, הצפוי ליצור הכנסות של 55 מליון דולר החל ב-2010 ועל-פני תקופה של שנתיים עד שלוש שנים. בעקבות החדשות על החוזה, עברה מניית נייס לעלייה של 4.2%.

פתרון NiceTrack, המהווה חלק מההיצע של החטיבה הבטחונית של נייס, מאפשר ניתוח של כל סוגי התקשורת ויוצר תמונה מודיעינית מקיפה. NiceTrack מציע סט פתרונות מאוחד לאיסוף וניתוח של נתונים טלפוניים ואינטרנטיים עבור רשויות אכיפת חוק, גופי מודיעין וארגוני בטחון פנים. הפתרון מספק היצע כולל של כלים ויישומים תפעוליים המבטיחים כי מידע משמעותי וחיוני יועבר בזמן למקבלי ההחלטות ולזרוע המבצעת, מה שמאפשר לזהות איומים ולהגיב בצורה מהירה וראויה.

"אנו שמחים מאוד על זכייתנו בחוזה גדול זה, אבן דרך משמעותית במימוש האסטרטגיה שלנו," אמר ישראל ליבנת, נשיא החטיבה הבטחונית של נייס. "בחירה זו בפתרון NiceTrack ממחישה את החדשנות הטכנולוגית של הפתרונות המוצעים על-ידינו. אנו רואיים כיצד סוכנויות לאכיפת חוק מסביב לעולם, פונות לנייס בשל החדשנות והפתרונות המתקדמים, כדי לעזור להן להילחם בפשיעה ובאיומי טרור."

"חוזה ענק זה הינו אבן דרך חשובה בהתפתחות עסקי החטיבה הבטחונית של נייס, ועשויים להוביל לפרק נוסף של צמיחה לחברה," אמר חיים שני, מנכ"ל נייס. "כמו כן, הוא ממחיש כי האסטרטגיה שלנו למינוף יכולת הליבה של החברה איסוף, ניהול וניתוח מסות עצומות של מידע בלתי מובנה, כדי לבנות את עסקינו בתחום הבטחוני ובתחום הארגוני, מניבים תוצאות משמעותיות."