הפעם זה כנראה סופי: רון מיברג עוזב את "מעריב"

ככל הנראה, בקשה להפחתת שכר ומעבר ממוסף "סופשבוע" הביאו את מיברג להבין את הרמז - והוא החליט לעזוב את העיתון להקדיש את זמנו להכנת סרט תיעודי על חייו של חברו אדם ברוך

בפעם האחרונה שהעיתונאי הוותיק רון מיברג עזב את עיתון "מעריב", בו הוא כותב מראשית שנות ה-90, היה זה אמנון דנקנר, חברו משכבר הימים, שהראה לו את הדלת החוצה. אחרי הפוגה לא ארוכה חזרו טוריו של מיברג להתנוסס מעל דפי "מעריב", וכעת העורך החדש, יואב צור, עושה זאת שוב.

בקשה להפחתת שכר ומעבר ממוסף "סופשבוע" הביאו את מיברג להבין את הרמז - והוא החליט להקדיש את זמנו להכנת סרט תיעודי על חייו של אדם ברוך, חברו משכבר הימים, שעליו הוא שוקד בחודשים האחרונים, ולצורך צילומיו ביקר לאחרונה בישראל (מיברג העתיק לפני שנים אחדות את מגוריו למדינת מיין, ארה"ב, מ"ש).

לצור, כמו לדנקנר לפניו, היו יחסי עבודה ארוכי שנים עם מיברג. השניים עבדו זה מול זה בראשית העשור הנוכחי, כשמיברג פרסם את טוריו במקומון "זמן השרון" מבית "מעריב", וצור היה אז עורך המקומונים.

ב"מעריב" ביקשו הבוקר (א') שלא להרחיב על נסיבות עזיבתו של מיברג.

עורך "מעריב", יואב צור, נמצא כעת בחו"ל, וסגן עורך "מעריב", יואב גולן, מסר בשם העיתון כי "רון מיברג עוזב את 'מעריב' בסוף החודש על-פי בקשתו. אנחנו מודים לו על תרומתו האיכותית ורבת השנים ל'מעריב'".

* עד כמה העזיבה של מיברג היא אבידה מבחינתכם? יש כותבים ברמתו?

"המדור של אראל סג"ל חוזר לעיתון. תבין מזה מה שתבין".