בעוד שה-NBA חתומה מול הרשתות הארציות בארה"ב על הסכמי טלוויזיה בסך כולל של קרוב ל-900 מיליון דולר, גם הקבוצות עצמן מצליחות לחתום על הסכמים שמבטיחים להם סכומי עתק. כך למשל לוס אנג'לס קליפרס, שחתמה בסוף השבוע על חוזה שידורים עם הרשת המקומית Prime Ticket, עבור סכום המוערך בכ=15 מיליון דולר בעונה. ההסכם הוא לשבע שנים.
המשמעות של החוזים עם הערוצים המקומיים היא גדולה, מאחר והם אלו שנותנים לקבוצות מהערים הגדולות את היתרון בכל הקשור להכנסות מטלוויזיה, על פני הקבוצות הקטנות. הסכם השידורים הכללי שהשיגה ה=NBA מחולק בין הקבוצות באופן שווה, ובנוסף רשאית כל קבוצה להשיג לה הסכם שידורים עם ערוץ מקומי - שאותו היא מכניסה אליה באופן בלעדי.
מי שנהנה מההסכמים המקומיים הם בעיקר הקבוצות משלושת שווקי הטלוויזיה הגדולים בארה"ב - ניו יורק ניקס, לוס אנג'לס לייקרס ושיקגו בולס - שמכניסות כל אחת כ=30 מיליון דולר רק מהכסמי טלוויזיה מקומיים.
היתרון השני של ההסכמים המקומיים הוא העובדה שבכך מקבלות הקבוצות אפשרות לשידור של כל המשחקים. הקליפרס, למשל, מתוכננים לשידור של 8 משחקים בלבד מחוף לחוף (ערוצים ארציים), ואילו בחוזה עם Prime Ticket מובטחים להם לפחות עוד 70 שידורים בעונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.