נייס מחזקת את תחום ביטחון: רוכשת את Hexagon ב-11 מ' ד'

הטכנולוגיה הייחודית של החברה תעשיר את יכולות NiceTrack לסייע לגופי מודיעין וארגוני בטחון פנים להילחם בפשיעה וטרור ■ החברה אינה צופה השפעה מהותית על תוצאותיה כתוצאה מהרכישה בשנים 2009 ו-2010

חברת נייס הודיעה היום (ב') כי תרחיב את ההיצע לשוק הבטחוני על-ידי רכישת חברת Hexagon הישראלית. הטכנולוגיה הייחודית של החברה תעשיר את יכולות NiceTrack לסייע לגופי מודיעין וארגוני בטחון פנים להילחם בפשיעה וטרור. לפי תנאי ההסכם נייס תרכוש את החברה תמורת כ-11 מליון דולר.

הטכנולוגיה הייחודית של Hexagon מאפשרת לגופי מודיעין וארגוני בטחון פנים להילחם בפשיעה וטרור באופן יעיל יותר. הפתרון של Hexagon יחזק את ההיצע של NiceTrack באמצעות מענה לביקוש הגדל ליכולות המשלבות איתור מיקום. העיסקה כפופה לתנאים המקובלים וצפויה להיסגר בתוך מספר ימים. החברה אינה צופה השפעה מהותית על תוצאותיה כתוצאה מהרכישה בשנים 2009 ו-2010.

הטכנולוגיה של Hexagon מאפשרת דיוק רב בהרבה של איתור סלולרי בעלות שולית נמוכה בהרבה מהמוצע על-ידי המתחרים.רכישה זו מחזקת את מעמדה של נייס על-ידי הוספת טכנולגיה משלימה למוצע על-ידי NiceTrack.

פורטפוליו ההיצע של פתרון NiceTrack , מאפשר ניתוח של כל סוגי התקשורת ויוצר תמונה מודיעינית מקיפה. NiceTrack מציע סט פתרונות מאוחד לאיסוף וניתוח של נתונים טלפוניים ואינטרנטיים עבור רשויות אכיפת חוק, גופי מודיעין וארגוני בטחון פנים. הפתרון מספק היצע כולל של כלים ויישומים תפעוליים המבטיחים כי מידע משמעותי וחיוני יועבר בזמן למקבלי ההחלטות ולזרוע המבצעת, מה שמאפשר לזהות איומים ולהגיב בצורה מהירה וראויה.

"אנו מרוצים מאוד מהישגי החטיבה הבטחונית של נייס, במימוש האסטרטגיה שלנו לזכות בפרויקטים גדולים הוספת הטכנולוגיה החדשנית והמוכחת הזו תחזק עוד את עסקינו בתחום הבטחוני עם הרחבת ההיצע שלנו לגופים ממשלתיים בשוק בטחון הפנים בעולם," אמר ישראל ליבנת, נשיא החטיבה הבטחונית של נייס. "אנו שמחים להוסיף לשורותינו את הצוות המוכשר מאוד של Hexagon. רכישה זו ממחישה את האסרטגיה הממוקדת שלנו למינוף יכולת הליבה של החברה איסוף, ניהול וניתוח מסות של מידע בלתי מובנה, ואנו מאמינים כי יתמוך במטרות עסקי החטיבה הבטחונית של נייס,"סיים ואמר מר ליבנת.