בעוד כשבועיים יתקיים אזכור ה-30 לדודו טופז בפארק הירקון

כך נרשם באתר שהוקם לזכרו של טופז ■ האירוע שיתקיים בסמוך ליום הולדתו ה-63 של טופז ובסמוך לראש השנה, יכלול מופע אינטימי לזכרו ומצגות ■ על המצבה של טופז יהיה כתוב: "היה אבא טוב"

באתר הרשמי שהקימה משפחתו של דודו טופז ז"ל, פורסם כי בפגישה רבת משתתפים שהתקיימה במשרדי אמ"י, בה נכחו בה עומר ודניאל טופז, מיקי ודינה גולדנברג, יענק'לה מנדל יו"ר אמ"י ואנשי מקצוע, הוחלט לקיים אירוע ליום ה-30 למותו של דודו.

האירוע יתקיים בפארק הירקון באמפי הקטן והוא יהיה פתוח לקהל הרחב. מועד האירוע יימסר בימים הקרובים.

יש לציין כי האירוע שיתקיים בסמוך ליום הולדתו ה-63 של טופז ובסמוך לראש השנה, יכלול מופע אינטימי לזכרו ומצגות. על ההפקה אמונים בניו, עומר ודניאל טופז. עוד הוחלט בפגישה כי אמ"י, בשיתוף משפחת טופז-גולדנברג, יקימו פרוייקט הנצחה שישלב את מורשת הנתינה הייחודית של טופז.

בניו של טופז, דניאל (21) ועומר (17), יענו בפורום האתר לזכר אביהם על שאלות ביום א' הקרוב ה-6 לספטמבר בין השעות 18.00 -20.00.

עוד נכתב באתר כי "מצבתו של דודו, תהיה צנועה, ביתית ואינטימית, כפי שדודו היה בחייו" כפי שמספר אחיו, מיקי גולדנברג. על עיצוב המצבה אחראית חברת א.ח מצבות, שנרתמה לביצוע העבודה ברגישות מירבית. אבן המצבה נלקחה היום במיוחד מהגליל. על מצבה יהיה כתוב: "היה אבא טוב".