הסובארו B4 החדש נוחתת בישראל

יפנאוטו משיקה את הדור החדש של מכונית המנהלים B4, עם ממדים מוגדלים ואבזור משופר במחיר שמתחיל בקבוצה 4

חברת יפנאוטו השיקה היום רשמית את הדור החדש של הסובארו B4 בישראל. המכונית תוכננה מהיסוד והיא ארוכה, רחבה וגבוהה מקודמתה וניצבת על בסיס גלגלים באורך 2.75 מ'. היא תוצע בישראל עם מנוע משודרג בנפח 2 ליטר ועם מנוע 2.5 ליטר. שני המנועים עונים לתקנות יורו 5 ובשילוב עם תיבה אוטומטית רציפה חדשה (CVT), עם אפשרות לשליטה ידנית ב-6 מהירויות, שניהם משיגים נתוני פליטה טובים משמעותית משל המנועים היוצאים וחיסכון משמעותי בדלק. באגף הדינמי מצוידת המכונית במתלים שתוכננו מחדש, במפצל מומנט חדש להנעה הכפולה ובשלדה שהוקשחה משמעותית. המכונית מגיעה גם עם ערכה מקיפה של מערכות בטיחות וציון של 5 כוכבים במבחני NCAP, שרשמה לאחרונה באירופה.

הדגם ההתחלתי של המכונית ישובץ בקבוצת שווי שימוש 4 במחיר של 155 אלף שקל וצפוי להיות הנמכר ביותר. מעליו יוצעו עוד שתי גרסאות עם מנוע ה-2.5 ליטר, האחת ספורטיבית והשנייה מפוארת, ושתיהן ישובצו בקבוצת שווי שימוש 5. במקביל תוצע המכונית בגרסת סטיישן. המסירות הראשונות יחלו באוקטובר. מאוחר יותר יחל השיווק גם של גרסת ה"אאוטבק" שתהיה גדולה יותר משמעותית מהנוכחית.

אלי דוד, מנכ"ל יפנאוטו, העריך כי קצב המכירות של המכונית יעמוד על כ-200 יחידות לחודש כשתחל האספקה הסדירה. דוד הוסיף כי קשה לחזות כרגע את המשך השנה ואופק התכנון מעורפל בשל התנודתיות הרבה. הוא העריך כי פיתחת השוק לייבוא מקביל במתכונת המוצעת על ידי משרד התחבורה תיצור אנדרלמוסיה בשוק ולא תפעל לטובת הלקוחות בשורה התחתונה.
סובארו B4 החדשה לגסי
סובארו B4 החדשה
סובארו B4 החדשה