מריה שראפובה תשנה את המודל העסקי שלה, ותוותר על ספונסרים קיימים לטובת כאלו שייתנו לה אחוזים ממכירות של מוצרים שתפרסם. כך אומר מנהל העסקים האישי של הטניסאית הרוסייה, מקס אייזנבוד. בסביבתה של שראפובה טוענים כי חוזי החסות הקיימים, למרות שהפכו אותה לספורטאית המכניסה בעולם, נמוכים משמעותית ביחס למכירות שהיא מייצרת עבור אותן חברות מסחריות.
"מריה שראפובה רוצה להתמקד בעסקאות שיניבו לה רווחים, במקומות שהיא תוכל לעצב ולתכנן ובמקומות שהיא תקבל אחוזים מהמכירות", אמר אייזנבוד לבלומברג.
נכון לעכשיו מחזיקה שראפובה בתשעה ספונסרים. היא הספורטאית היחידה שהצליחה להיכנס לרשימת 20 הספורטאים המכניסים בעולם של המגזין "ספורטס אילוסטרייטד" ב-2009, עם הכנסה של 21.9 מיליון דולר (דורגה במקום ה-17).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.